Testet positivt i dag

Cillia

Elsker forumet
Hei
Er ny her på forumet, men har vært på bv siden 2007. Vi har 2 små fra før, ei jente på 3 og en gutt på snart 2. Denne graviditeten var absolutt ikke planlagt, men forsto sist uke at noe var på gang. Sovnet ved middagsbordet, og har masse stikniger i magen.

Tok en test i morges, og den var positiv, tok en til, den var også positiv. Vi er litt i sjokk begge to, da vi bare hadde sex en gang den måneden (det er ikke normalt) og han kom helt ute i åpningen, og jeg løp på do og tørket bort det jeg fant.

Men det har likevel blitt et lite embryo av det. Mannen min la seg ned på gulvet i morges, men bar veldig grei og snudde det til det positive etterhvert.

Jeg jobber redusert og vil derfor ikke få så mye i permisjonspenger, i tillegg skal vi starte på husbygging til sommeren. Men alt går vel fint   

Er 4 uker i dag

Gratulerer så mye! :) 
Det var vel meningen at dere skulle få en til! :)

Ja det var kanskje det 

Gratulerer så mye :) Testet selv positivt i dag. Gleder meg til å følge deg og alle de andre flotte jentene her på veien mot en baby :)

Spent1993 skrev:
Gratulerer så mye! :) 
Det var vel meningen at dere skulle få en til! :)

Grattis og velkommen!!

Gratulerer så mye med en liten spire Var nok meningen det skulle skje Velkommen inn til oss

Er i samme situasjon som deg, ble gravid etter ett noen runder med Omgangsyken i desember mens jeg gikk på p-piller, vi var veldig usikre på hva vi skulle gjøre de første dagene.. Men nå har jeg blitt vant til tanken og gleder meg masse.. Har også to fra før, jenter på 3 og 1...:-) men må si GRATULERER masse!!:-)

Så kjekt å høre at dere gleder dere. Det er jo et mirakel, men noen ganger kunne det vært bedre planlagt. Men alt løser seg jo somregel, og det er jo kjekt for søskene å være nær i alder (selv om vi sikkert får noen travle småbarnsår)

Sjokolademonster skrev:
Gratulerer så masse, det var vell "meant2be"
Velkommen hit til oss!!

Back
Topp