Testet positivt i dag:) *Oppdatert*

Anin82

Betatt av forumet
Jippi!! Testet positivt i dag og har menstermin 16. september. Fikk tilbake mensen etter forrige fødsel 7. desember, og jammen meg ble det fulltreffer samme måned uten at vi forsøkte så hardt å bli gravide. Er kjempeglad og ikke minst spent på hvordan dette svangerskapet kommer til å bli. Er 4+4 i dag. Kjenner stikninger i magen og litt kvalmebyger innimellom. Og så har trøttheten begynt å komme.
Her er bilde av testen min fra i ettermiddag. Skal ta digital test med ukeindikator i morgen:)

Gratulerer med huleboeren!  Vi har en egen bildetråd for våre positive gravidtetstester under bildeforum om du har lyst å legge bildene inn der=)

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye med spirenVelkommen inn til oss

mammatil2prinsesser skrev:

Har termin samme dag vi :):)

*TryllTryll* skrev:

mammatil2prinsesser skrev:

Har termin samme dag vi :):)

Ja, så spennande:) Gler mej til UL for en endelig bekreftelse av termindato.

gratulerer så mye med spiren, og velkommen så mye inn til oss:)

Gratulerer så mye, og velkommen hit! :)

Testen som jeg tok var falsk positiv:( Har tatt to andre tester som viste negativt. Så da er det bare å vente på at tante rød skal komme og håpe syklusen ikke blir så altfor på bærtur. Hadde håpet på at syklusen skulle være normal igjen allerede, selv om jeg har hatt bare en mens etter forrige fødsel. Hater å vente. Lykke til videre i svangerskapet og alt som hører med av både spenning, glede, forventning og plager av ulike slag:) Kos dere!

baby2 skrev:
Så trist, er alt håp ute? 

emoticon

Ja, det vil jeg tro. Om ikke EL var veldig forsinket da. Kan jo ha hatt EL i løpet av årets tre siste dager sånn at ikm ikke er før på lørdag...men tror ikke det.
Hater ustabil syklus!

Ja det er frustreredne med ustabile sykluser
Mine sykluser har vært stabile hele livet frem til aug/sep 2011. Jeg har i en kort, men frustrerende periode slitt med korte sykluser 2-3 uke rmellom hver blødning. Noen av de har nok vært eggløsning, men det har ikke jeg forstått! Jeg har trodd det var TIDLIG overgangsalder

Lykke til med å bli gravid og håper det ikke blir lenge tilemoticon

Back
Topp