Testet positiv IGJEN *oppdatert med bilde av test*

BLÅ2011

Flørter med forumet
Idag er det 3 uker og 3 dager siden jeg mistet oktoberspiren min, og idag testet jeg VELDIG positivt igjen.. Men tør ikke å slippe gleden helt enda, redd det er hcg igjen etter oktoberspiren.. Så ser kanskje ut for at jeg flytter inn på november forumet! 

Måtte bare dele gleden med dere! Hvis det er noe glede selvfølgelig!

http://img24.imageshack.us/img24/4882/20120308082922.jpg

gratulerer så mye !! 
det skal gå bra denne gangen ;)
masse lykke til ;)

countrygirl<3> skrev:
gratulerer så mye !! 
det skal gå bra denne gangen ;)
masse lykke til ;)

Hurra!!!

Frøken Muffin skrev:
emoticon
HURRA!!!!!

Gratulerer så mye

Så fantastisk!!! Gratulerer så masse med ei ny spire

Frøken Muffin skrev:
emoticon
HURRA!!!!!

Gratulerer så mye!!!

Gratulerer med ny spire :)

Frøken Muffin skrev:
emoticon
HURRA!!!!!

Wow!! SÅ bra=) Har du testet negativt etter saen? Og hvor langt var du på vei når du mistet? Er jo bare fantastisk at du kanskje er gravid igjen:))

Har ikke testet negativ etter SA'en nei :/ Siden de ikke så noe på UL, så har gått ut ifra at jeg mistet! Var 5+1..

Skal ringe lege imorgen..

BLÅ2011 skrev:
Har ikke testet negativ etter SA'en nei :/ Siden de ikke så noe på UL, så har gått ut ifra at jeg mistet! Var 5+1..

Skal ringe lege imorgen..

Da er det jo faktisk mulighet for at det er oktoberspiren din??? Tenk å moro om det er det a?! Så de ikke at du var/hadde vært gravid en gang 5+1?

Gratulere så masse :) så bra da!

De så ingenting, men siden jeg har hatt positiv test da og gikk 9 dager over mens - så jeg måtte ha vært gravid..

Er jeg gravid nå, er det nok en ny spire..

Hmm!! Blir spennende! Kan jo tenkes at du har blitt gravid en uke etter du trur. Og da kan du bare ha vært 4+1 og hvis det har vært i dvale noen få dager, så stemmer det at de ikke har sett noe! Detta blir kjempespennende!!! :)))

Back
Topp