testet negativt....

lovemo

Andre møte med forumet
Testet negativt idag vi..[&o]
Samboeren syklet ut og kjøpte CB bare fordi jeg var så utålmodig.. Snille mannen min!!! Og så ble den negativ..
Jeg trodde jo den skulle bli positiv, så jeg ble både skuffet og overrasket...
Men jeg tror egentlig at jeg har IKM på tirsdag, så jeg klamrer meg til at det fortsatt er et lite snev av håp..[8|]

Måtte bare få det ut.. For samboeren syntes det var ok.. For da blir det mer prøving!![;)]

Ha en fin dag alle sammen, og til dere som skal teste de nærmeste dagene : TVI TVI
 
heisann!

Godt at du ikke mister motet, å kan se det "positive" oppi det hele. Men dersom IKM dag er først på tirsdag, kan det jo enda være håp! Testen trenger jo ikke å vise positivt for flere dager etter IKM dag [;)]
Så det er enda håp [:D] Uansett lykke til med prøvinga [:)]

Kathrine
 
Ja, det skjønner jeg da... Men det er fortsatt håp!! mange tester
ikke positivt før det har gått en uke eller to over IKM heller, så
ønsker deg all lykke til[:D]
 
Takk- og tvi,tvi til deg også!!! Du skal se det bare var for tidlig [:D]
 
Får håpe at testresultatet var feil, men du får teste igjen om noen dager hvis mensen ikke kommer. Tvitvi! Hvilken pp er du i?
 
håper at du testet for tidlig, og får positiv test om nokre dager!![:D]
 
kjedelig at den var negativ, men du får teste om ikke mange dagene igjen[:)] lykke til med testinga, håper at du får 2 blå opp[;)]
 
Hei, hei!!

Siden du ble overrasket er det sikkert bare for tidlig til at testen viser gravid. Godt dere kan se det positive i å prøve mer!! Sant at akkurat det er en fordel med å ikke bli gravid med en gang!!

Lykke til på neste testing!!
 
som di sier kan det være litt tidlig.

hcg nivået fordobbler seg hver andre dag, så tidlig i et evt svangerskap....[:)]
lykke til på tirsdag om du ikke får mensen.....[;)]
 
hei hei[:)] om du er usikker på syklusen din er det fortsatt håp. eg trudde eg hadde 28 dagers syklus. og skulle da teste meg sist onsdag. da var den negativ. torsdag blei den og negativ, men eg gikk å plukket den opp av bosset etter en halvtime, og da kunne eg såvidt skimte en strek.....mannen var mer usikker på om det i det heile var noken strek der....he he. så den var veeeeeldig svak. først på lørdag kom det en "normal" strek. krysser fingre og tær for deg[:)]
 
Takker og bukker!!! [:)]
Så godt det var å lese alle meldingene.. Vi har nettopp begynt på prøvinga, og jeg har regnet med at det vil ta litt tid... men kroppen oppfører seg så rart.. Tenker på det hele tiden.. uff..
Nå skal jeg på jobbintervju, og må skyve babytankene laaangt bak i hodet..
Wish me luck!!

[:D]ha en finfin dag alle sammen!!
 
IKM hva betyr det? Er ny og prøver å lære meg forkortelser.
 
Det betyr "ikke kom mens"... hehehe...
 
Back
Topp