Testet negativt...

Bamse

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg er en ny bruker av forumet her, selv om jeg har vært leser av det en stund nå da [;)].
Jeg er i min 3 pp, mensen min bruker alltid å være regelmessig. Men denne gangen hadde jeg IKM for 11 dager siden! Tok en test i dag, men denne var negativ..

Men saken er den at jeg har mange symptomer på at jeg kan være gravid..har vont i puppene mine, er en del svimmel om slapp. Har også stikkinger nederst i magen, magen min veldig oppblåst. Er også kvalm noen ganger, ikke mye men litt. Jeg er ikke sånn kvalm at jeg kaster opp, er mere kvalm innvendig om dere skjønner?
Tisser veldig ofte, kan tisse flere ganger om natta til og med!

Kan jeg være gravid selv om jeg testa negativt?

Ja, det kan du være... Hadde jeg vært deg, ville jeg kontaktet lege, slik athan/hun kan ta en blodprøve av deg og måle hcgnivået i kroppen din!
Lykke til!

ok. Så det kan altså være mulig at jeg er gravid selv om jeg testa negativt 11 dager etter IKM?!? NÅ ble jeg glad! [:D]
Var nesten sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen, men neida... Ble så skuffet!

Flere som har opplevd dette?

Skal bestille meg time til legen, men det blir ikke før om en uke, skal reise bort på skole til uka...

Jeg har ingen erfaring med det,men vet om mange andre som har fått negativt utslag på testen,og positiv hos legen (somregel blodprøven),pga lav hcg!

Lykke til![;)]

Hei Bamse.

Jeg har nettopp sluttet med p pillene. Skal ha TR i morgen ut fra en 30 dagers syklus. Men jeg vet jo ikke helt hvor lang syklussen min er siden jeg har gått på pilla i 8 år.. Men, jeg har det som deg, har mange symptomer på at jeg er gravid. Tok en test i går, for jeg er jo sååå nyskjerrig, dessuten har jeg en sønn fra før, så jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter.. Men testen min var negativ. Har foreløpig ikke fått besøk av TR, så dette er veldig spennende, men frustrerende..

Så du er ikke alene. [:)]

Hvordan var det da du ble gravid med sønnen din da? Hvilke symptomer hadde du liksom?

Er så spennt! Prøver å ikke tenke så mye på det, men er ikke så lett! Men jeg synes 11 dager uten mens er ganske mye, har egentlig ikke noe tegn til at den skal komme heller...

Jeg gikk ikke på p pilla en periode får over 8 år siden. Planla ikke den gangen å bli gravid, så jeg tenkte ikke noe særlig på det før jeg tok en test. Jeg hadde gått ca en uke over tiden, så jeg tok en test en fredag husker jeg.. Den var positiv, veldig veldig svak, men den var positiv. Jeg husker veldig godt det jeg tenkte da resultatet viste seg, og det var; det er derfor jeg har vært kvalm og uvell i det siste..

De symptonene jeg har nå, er kvalme, men ikke så mye at jeg kaster opp.. Jeg føler meg uvell og ganske trøtt. Jeg er litt usikker på om dette er noe kroppen må gjennom for å komme i gang igjen, eller om det er tegn på graviditet. Jeg har også stikkende smerter helt nederst i magen.

Men men, det er ikke annet å gjøre enn å vente..
[8|]

takk for svar!
Har gått og tenkt i hele dag. Mulig det er derfor jeg ikke får mensen...Men d er jo tross alt 11 dager siden, burde jeg ikke ha fått tanta på besøk nå da? Ettersom jeg vanligvis har en syklus på 28 dager.

Er skikkelig i tvil. Kan jeg være gravid liksom...Men etter den negative testen ble jeg skikkelig deppa. Enten så får tanta komme med en gang, så vi kan prøve igjen. Eller så håper jeg den blir borte i 9 mnd..

Er så usikker!

hei. Dette var akkurat sånn det startet for meg også! Når jeg begynte å føle dette tok jeg en test. Men den var neg. Så tenkte jeg ikke på det på en stund,men tok en ny test etter et par uker, da var den positiv,svak positiv... Ringte legen som ba meg ta med en urinprøve så de kunne teste det. Hun sa den var negativ. Av en eller annen grunn trodde jeg ikke på henne siden jeg følte alt dette som skjedde/skjer med kroppen min og at jeg testet positivt hjemme. Derfor sa legen at jeg burde ta en blodprøve, da er det hvertfall helt sikkert svar. Dette gjorde jeg i går, og fikk vite i dag at jeg er gravid-
så mitt råd til deg er at du kanskje venter et par uker, tester igjen og ser hva den sier da.

Ønsker deg hvertfall masse masse lykke til.
sender deg masse babystøv.
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

I går fikk jeg TR, eller jeg trodde jeg fikk den. Det kom blod, men bare litt! Først kom det litt rødt blod, deretter litt brun-aktig slim...varte sikkert i 30 min, så kom det ikke mere! I dag har det ikke kommet noe i det hele tatt! Har aldri hatt det slik før. Hva kan dette komme av?

Kan umulig ha hatt TR bare 30 min, så var den ferdig...er ikke dette veldig rart?

Jeg har hatt det akkuratt som deg..

Jeg sluttet på pillen, og ca. en uke etter det kom det litt blod, men bare bitte litt, og deretter brun utflod. dette varte tilsammen ca en dag.

Legen min mente det kunne være eggløsning.

ok. Men det er 3 mnd. siden jeg sluttet på pillen. Har hatt normal mens etter det! Bare ikke denne gangen..
Er 14 dager siden jeg skule hatt TR, kan jeg ha eggløsning nå alikevell om jeg ikke har hatt TR?

Back
Topp