Testet... ingenting der...

lenemor

Forumet er livet
Nå blir jeg litt lei av min egen overtalelsesevne. Har gått lenge og overbevist meg selv om at symptomene jeg merker ikke er tegn på graviditet, men nå har jeg hatt en natt hvor jeg våknet av kvalme, har hatt merkelig følelse i magen, mye uvanlige greier, så jeg overbeviste meg selv om at jeg sikkert er gravid allikevel. Sov hos svigers i natt, så i morges var det lite jeg kunne gjøre, men tok en test med en gang jeg kom hjem... Den var selvsagt negativ, og nå driver hodet mitt og overbeviser meg om at det bare var fordi jeg hadd gått på do to ganger allerede i dag, siste gang en halvtime før jeg tok testen...[8D]

Jeg vet at jeg kommer til å ta en test i morgen tidlig igjen, og at den kommer til å være negativ også... Vil ha normal syklus nå![:@]

Uff da!!!

Lykke tol med testingen i mårra!!!

Lykke til lenemor! [:D]

Jeg også blir en testoman. Lurer på hvor mange kr. jeg har brukt på tester tilsammen? Du må ikke bli som meg, man blir bare så skuffa..
Men lykke til.

har klart å holde meg en stund da lille my80 - to uker uten piller (og uten noen form for blødning) - kun èn test....[;)]

Har merkelig mage i dag... som om noe trykker, så det gjør vondt å sitte framoverlent i sofaen.... og så har jeg så fryktelig lyst på alt mulig... kanskje det er mensen??

Så flink du er da! Jeg testet hele tiden jeg med Aurora. Til og med etter positiv test, så våkna jeg på natta og trodde det hadde "gått over" og måtte da teste flere ganger sånn at jeg var sikker på at jeg var gravid fortsatt...
Det finnes kanskje en diagnose for sånne som meg...?[;)]

Tro meg, når jeg tester positivt (jeg velger å tro at det skal skje en gang... forhåpentligvis snart) så kommer jeg til å teste ørten ganger til for å være sikker også...[:D]

Testet igjen i morges... bare for å forsikre meg om at det var negativt, og det var det[:@]. Var litt skuffet, for jeg hadde håpet at testen viste at jeg ikke var gravid i går fordi jeg hadde vært på do rett før... men morgenurin hjalp ikke, så da synes jeg jammen at denne magen min kan slutte å oppføre seg rart også!! Egentlig IKM i dag, men det er regnet etter pille-syklusen min, så den er vel ikke til å stole på??

Back
Topp