Testet igjen i morges...

*Maimamma*

Glad i forumet
Og den er fremdeles positiv, mye sterkere denne gangen...

(Testet tirsdag ettermiddag, rugedag 7, den var svakt, men tydelig positiv)

Kan jeg begynne å tro på den snart? Eller er det fortsatt en sjanse for at det er kjemisk?

Eg ville i alle fall trudd på det[;)] Dersom den blei tydlig sterkare så er det nok ei spira der[:)]

(kviskre eit lite gratulera til deg foreløpig[;)])

ORIGINAL: vestlandsjento

Eg ville i alle fall trudd på det[;)] Dersom den blei tydlig sterkare så er det nok ei spira der[:)]

Signerer vestlandsjento - så spennende!

Du er nok gravid nå snuppa, kan ikke tro noe annet. [8D]

Det lover jo veldig bra! Du er nok gravid[:)]

Ja, testet allerede på rugedag 7 - trodde aldri den skulle bli positiv så tidlig, men var alene hjemme og fikk litt problemer med selvkontrollen...[;)]

Idag er det altså rugedag 10, og den er sterkere positiv. Ble så glad! Allikevel er synes jeg det er vanskelig å akseptere at jeg er gravid før en lege ser meg i øynene og bekrefter det. Har prøvd å bli gravid i 1 år og 8 måneder, hatt så mange skuffelser og negative tester inkludert en negativ inseminering og en negativ ICSI - kan liksom ikke tro at det kanskje er min tur...Jeg er jo hun som alltid tester negativt...

Mange rare tanker....Men må holde meg på matta til jeg har tatt test og fått svar hos legen. Hvis ikke blir skuffelsen ikke til å bære. Så ikke si for mye gratulerer enda.....

de sier jo at en strek er en strek så jeg tror du har en spire i magen:)

hvisker forsiktig gratulerer:)

Ikke vær for sikker på det - det er egentlig for tidlig å teste, og alle produserer HCG i forskjellig tempo. En negativ test for deg idag trenger ikke å betyr noen ting. Så ikke vær lei deg, den kan fremdeles bli positiv. Skal sende masse gode vibber i din retning.

ORIGINAL: Mulan

:( jeg testet også idag. satt inn den 15.okt. Fikk ikke positiv!!! Det ble en dårlig start på dagen min og nå er jeg ikke lenger positiv til dette. Jeg har nok fått ett mislykket forsøk.

Er så glad for dere andre hvertfall!!! Så spennende da. Skulle ønske jeg hadde noe glede meg over jeg og

Snakkes
Klem

dette er altfor tidlig å teste. så du må ikke miste motet helt enda.

ORIGINAL: *Isabella*

de sier jo at en strek er en strek så jeg tror du har en spire i magen:)

hvisker forsiktig gratulerer:)

Jeg testet positivt 6 dager før tiden såp du er gravid nå altså, men jeg ar også hatt kjemiske tidligere både naturlig syklus og mitt første IVF forsøk ;da positiv men svakere igjen et par dager senere.
Så dette lover godt da snuppa.

Krysser fingrene på at du er gravid vennen.
Gratulere såååååå masse[:)]

ORIGINAL: Ivara

Dette lover jo godt da [:)]

Men tar deg på ordet og avventer gratulasjoner du er helt sikker selv. Enn så lenge:

sign

Ønsker dæi lykke til

Skal sende all min positiv energi til dæi sånn at spiren vil holdes på plass i 9 mnd

ORIGINAL: vestlandsjento

Back
Topp