Negativ ;-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
halloooo
like ille som meg du!!!
7!!!!! Vent til tidligst 10. dag!
Rug videre du så får vi se om noen dager
Lykke til videre!! Og, kjenner meg godt igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Regnet insett som rugedag 0Hehe, noe annet enn negativ test i dag, på rugedag syv, hadde vært å tro på mirakler (regner du innsett som dag én? Det gjorde nemlig jeg, for det fikk jeg beskjed om fra klinikken den gangen jeg gjennomgikk dette). Det er jo egentlig ikke mulig og hadde den vært positiv kunne man sagt med tilnærmet 100 % sikkerhet at det skyldtes eggløsningssprøyten. Lykke til videre med rugeperioden og ikke kjøp flere tester. Vent til samboeren din tillater at du tester
!
Vel, uansett, rugedag åtte (etter min beregning) er altfor tidlig for testing! Gjem visakortet og lommeboken slik at apoteket ikke kan besøkes av deg. Drøy videre testing minst et par dager til. Det sparer deg for mange unødvendige bekymringer over negative tester som VELDIG gjerne kan endre seg til positiv en av de nærmeste dageneRegnet insett som rugedag 0bah, håper du har rett at d er for tidlig. Angrer for at eg testet, lager bare uro i sinnet. testdag e fredag om 1 uke
Sent from my iPad using BV Forum
Når skal du igang igjen?halloooo
like ille som meg du!!!
7!!!!! Vent til tidligst 10. dag!
Rug videre du så får vi se om noen dager
Lykke til videre!! Og, kjenner meg godt igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Åå det var godt å høre , da er vi nesten like langt i prosessen daGodt å se at jeg ikke er alene om å være utålmodig ;-) Det er bare å holde motet oppe. Jeg fikk satt inn forrige torsdag, og regner den dagen som dag 0. Altså er jeg idag(lørdag)på dag 9. Jeg vet av erfaring at man tidligst kan teste på dag 10, men måtte likevel teste imorges.... Dette resulterte naturligvis i negativt svar. Har likevel en god følelse, så blir nok å prøve igjen i morgen og krysser fingre og tær for full klaff denne gangLykke til !
Hvordan gikk det idag? Tatt ny test? Selv har jeg tatt igjen, negativGodt å se at jeg ikke er alene om å være utålmodig ;-) Det er bare å holde motet oppe. Jeg fikk satt inn forrige torsdag, og regner den dagen som dag 0. Altså er jeg idag(lørdag)på dag 9. Jeg vet av erfaring at man tidligst kan teste på dag 10, men måtte likevel teste imorges.... Dette resulterte naturligvis i negativt svar. Har likevel en god følelse, så blir nok å prøve igjen i morgen og krysser fingre og tær for full klaff denne gangLykke til !
Hvordan gikk det idag? Tatt ny test? Selv har jeg tatt igjen, negativrugedag 9 så e vel tidlig enda
Åå så fantastiskJippiiiisvaak strek i dag på dag 10. Men strek er strek, igår var det som sagt ingen utslag. Blir ny test hver dag fremover nå for å se at streken blir sterkere. Når
Krysser alt jeg har for at du får oppleve samme gleden i morgen![]()
Åå så fantastiskhar du bilde? Hvilken test brukte du? Jeg tok test idag og den var fullstendig blenda hvit.. Og jeg hadde menssmerter
var din heeelt hvit i går å uten antydning?
Negativ rugedag 10, så har gitt opp håpet. Hååååper på nytt innset i oktober)