Testet Idag, rugedag 7

:D halloooo ;) like ille som meg du!!! :D 7!!!!! Vent til tidligst 10. dag! :) Rug videre du så får vi se om noen dager :) Lykke til videre!! Og, kjenner meg godt igjen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

:D halloooo ;) like ille som meg du!!! :D 7!!!!! Vent til tidligst 10. dag! :) Rug videre du så får vi se om noen dager :) Lykke til videre!! Og, kjenner meg godt igjen :D

Greide ikke la være ! Har mange billig tester som jeg har bedt sambo gjemme for meg frem til rugedag 12! Og han nekter å gi de tilbake til meg:p ( visste jeg kom til å angre på at jeg ba han gjemme de:p)
Så Idag ble jeg så nysgjerrig at jeg kjøpte en dyr test som var negativ :( angrer bittert for at jeg gjorde det for no har eg en dårlig feeling i magen, kontra en spennende feeling ;/

På rugedag 7 ja. Det gjorde jeg og. Haha! Aaaaaaltfor tidlig:) Må jo la kroppen få tid til å produsere nok hcg til å slå ut på test :) Men skjønner deg såååå godt. Gjorde jo det samme selv, hihi:) Men nå vet du ihvertfall at el. sprøyta er ute av systemet da :):)

Hehe, noe annet enn negativ test i dag, på rugedag syv, hadde vært å tro på mirakler (regner du innsett som dag én? Det gjorde nemlig jeg, for det fikk jeg beskjed om fra klinikken den gangen jeg gjennomgikk dette). Det er jo egentlig ikke mulig og hadde den vært positiv kunne man sagt med tilnærmet 100 % sikkerhet at det skyldtes eggløsningssprøyten ;). Lykke til videre med rugeperioden og ikke kjøp flere tester. Vent til samboeren din tillater at du tester ;)!

Hehe, noe annet enn negativ test i dag, på rugedag syv, hadde vært å tro på mirakler (regner du innsett som dag én? Det gjorde nemlig jeg, for det fikk jeg beskjed om fra klinikken den gangen jeg gjennomgikk dette). Det er jo egentlig ikke mulig og hadde den vært positiv kunne man sagt med tilnærmet 100 % sikkerhet at det skyldtes eggløsningssprøyten ;). Lykke til videre med rugeperioden og ikke kjøp flere tester. Vent til samboeren din tillater at du tester ;)!
Regnet insett som rugedag 0 :) bah, håper du har rett at d er for tidlig. Angrer for at eg testet, lager bare uro i sinnet. testdag e fredag om 1 uke;)

Sent from my iPad using BV Forum

Regnet insett som rugedag 0 :) bah, håper du har rett at d er for tidlig. Angrer for at eg testet, lager bare uro i sinnet. testdag e fredag om 1 uke;)

Vel, uansett, rugedag åtte (etter min beregning) er altfor tidlig for testing! Gjem visakortet og lommeboken slik at apoteket ikke kan besøkes av deg. Drøy videre testing minst et par dager til. Det sparer deg for mange unødvendige bekymringer over negative tester som VELDIG gjerne kan endre seg til positiv en av de nærmeste dagene :). Dette går bra skal du se og ikke tenk mer på testen i dag. Det ER altfor tidlig å teste positivt nå altså!

Idag fredag e det akkurat èn uke siden innsett forrige fredag. Er det egentlig rugedag 7 eller 8?

Når skal du igang igjen? :) hater intenst negative tester :(

Godt å se at jeg ikke er alene om å være utålmodig ;-) Det er bare å holde motet oppe. Jeg fikk satt inn forrige torsdag, og regner den dagen som dag 0. Altså er jeg idag(lørdag)på dag 9. Jeg vet av erfaring at man tidligst kan teste på dag 10, men måtte likevel teste imorges.... Dette resulterte naturligvis i negativt svar. Har likevel en god følelse, så blir nok å prøve igjen i morgen og krysser fingre og tær for full klaff denne gang :-) Lykke til !

Godt å se at jeg ikke er alene om å være utålmodig ;-) Det er bare å holde motet oppe. Jeg fikk satt inn forrige torsdag, og regner den dagen som dag 0. Altså er jeg idag(lørdag)på dag 9. Jeg vet av erfaring at man tidligst kan teste på dag 10, men måtte likevel teste imorges.... Dette resulterte naturligvis i negativt svar. Har likevel en god følelse, så blir nok å prøve igjen i morgen og krysser fingre og tær for full klaff denne gang :-) Lykke til !
Åå det var godt å høre , da er vi nesten like langt i prosessen da:-) er brutalt denne tiden :p da er jeg altså på rugedag 8 idag da:)
Ja det e jo bare litt over èn uke siden befruktelse, og når man blir gravid på normalt vis er jo èn uke etter befruktelse alt for tidlig å teste :)

Hvordan gikk det idag? Tatt ny test? Selv har jeg tatt igjen, negativ :( rugedag 9 så e vel tidlig enda :)

Jippiiii :-) svaak strek i dag på dag 10. Men strek er strek, igår var det som sagt ingen utslag. Blir ny test hver dag fremover nå for å se at streken blir sterkere. Når

Krysser alt jeg har for at du får oppleve samme gleden i morgen :-)

Hvordan gikk det idag? Tatt ny test? Selv har jeg tatt igjen, negativ :( rugedag 9 så e vel tidlig enda :)

Jippiiii :-) svaak strek i dag på dag 10. Men strek er strek, igår var det som sagt ingen utslag. Blir ny test hver dag fremover nå for å se at streken blir sterkere. Når

Åå så fantastisk :D har du bilde? Hvilken test brukte du? Jeg tok test idag og den var fullstendig blenda hvit.. Og jeg hadde menssmerter :( var din heeelt hvit i går å uten antydning?

Åå så fantastisk :D har du bilde? Hvilken test brukte du? Jeg tok test idag og den var fullstendig blenda hvit.. Og jeg hadde menssmerter :( var din heeelt hvit i går å uten antydning?

Min var heelt hvit i går. Streken var så svak så det kom dårlig frem på bildet, men som sagt; strek er strek. Jeg har kjøpt strips på nettet til å bruke de første dagene, ettersom jeg er så utålmodig. Blir dyrt å bruke pinner i lengden ;-) går til innkjøp av ordentlig test når stripsene viser klar strek . Lykke til i morgen :-)

Negativ rugedag 10, så har gitt opp håpet. Hååååper på nytt innsett i oktober :-))

Negativ rugedag 10, så har gitt opp håpet. Hååååper på nytt innset i oktober :))

Tenkte høre hvordan det gikk med deg. Ikke gi opp enda, dag 10 er enda tidlig, jeg ville fortsatt å teste frem til mensturasjon kom. Igår sto jeg med stripsen opp mot lyset på badet for å se streken, heldigvis var det en anelse sterkere idag. Prøv i morgen tidlig. Krysser fingre og tær for deg :-)

Back
Topp