TESTET I DAG!!!!

glad laks

Andre møte med forumet
Heisan alle sammen! Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste meg før test datoen som er 18/11, men så klarte jeg ikke å holde meg lenger... Testen viste en veldig svak rosa strek!!! Jeg tørr ikke slippe jubelen heilt ennå, for jeg er redd det kan være en kjemisk graviditet. Er det noen som vet noe om kjemisk graviditet? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva det er. Leste om det for første gang her i forumet. Jeg skal ta en ny test den 18/11 for å være helt sikker.

LYKKE til alle der ute

Så spennede! Du er nok gravid[:)]
Men vi kan jo vente med å slippe jubelen løs til testdagen, men visker et lite gratulerer[:D]

Jeg hadde en kjemisk graviditet. Det er vel egentlig bare det at man mister spiren så tidlig at man ikke kan kalle det en sa. Eller at egget bare har streifet slimhinnene, slik at kroppen har blitt lurt til å produsere hsg.

Men satser jo virkelig på at det ikke er det med deg da, men at du faktisk har en spire i magen som kommer til å spire og gro i over 8 måneder til!!![:)]

Spennende. [:)][:)][:)]
Håper testen blir sterkere og sterkere.

ORIGINAL: * Bobbo *

Tusen takk for alle lykkeønskene jeg har fått!!! Jeg tok testen etter jobb og håper derfor at testen vil bli sterkere med morgen urinen[:)][:)][:)]

Visker et lite gratulerer og satser på sterkere strek på neste test

Men en strek er en strek sies det, så du er nok gravid[:D]

åååå så spennande!! Kviskere eit lite gratulera[;)]

Håpa du komme jublande inn her om eit par dagar, med ein krystall klar test[:D][:D][:D]

Spennande!!

*kviskre* gratulerer

ORIGINAL: * Bobbo *

sign[:)]

Back
Topp