Testet i dag..

Gratulerer så utrolig mye med positiv test [:)][:)][:)][:)] Det har du virkelig fortjent etter å ha ventet så lenge!!

Vet ikke om du husker meg, men vi var i prøvd lenge forumet sammen for en god stund siden.

gratulerer så mye [:D]

1ivf:positiv

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Nitho

I dag har har jeg vært på Riksen og tatt blodprøven. Jeg greide ikke å la vær å kjøpe inn en test. Så tyvtestet før vi reiste. Etter millioner av negative tester lyste ENDELIG testen sterkt POSITIV mot meg. Jeg ble litt paff, for trodde virkelig ikke at det fantes positive tester... [8D]
Det var liksom ikke noen tvil, den ble positiv før kontrollstreken rakk å reagere.
Herregud..... Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prøver å holde jubelen litt tilbake frem til vi får svar på blodprøven senere i dag, bare for sikkerhets skyld. Det har ikke gått helt opp for meg. Men med den testen kan jeg vel egentlig juble i vei. [:D]

Gratulerere så mye med pos test....er det fryseforsøk?  Blir spennende å høre fra deg etter kl 13.30, men den er helt sikkert positiv da også...åhhhh så gøy

Tusen takk Hero. Og gratulerer så mye til deg også ser jeg. [:D]
Ja det er det første fryseforsøket vårt. Vi fikk kun ett egg på frys (10 egg på uttak-7 befruktet) Men det holdt visst i massevis. [:D]
Blodprøven var også veldig positiv. [:)] Hadde HCG på 266, og det var visst høyt i følge sykepleieren.

ORIGINAL: hegemw

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nitho, endelig. nå blei jeg så utrolig glad :)
gratulerer så mye. satte du inn 1 eller 2 egg?

[:D] Tusen takk hegemw, tenk at dine mirakler allerede er blitt 1 år.
Vi satt inn 1 egg, hadde bare 1 på frys. Turde ikke ha store forventinger om at det ville klare seg. Men jammen er det ikke en liten fighter vi har fått. [:)]

ORIGINAL: Ida82

Å det er den beste nyheten på lenge[:)] Dette her unnet jeg deg og din kjære utrolig mye!!!!
GRATULERER SNUPPA[:)] Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)] Hehe, kom til å tenke på at jeg testet positivt 3. april tror jeg det var (for 3 år siden).. Da blir det kanskje en desember baby på deg også???[:)][;)][:D]

Hei Ida. [:)] Sååå koselig å høre fra deg snuppa!!!! Det var lenge siden.
Jeg kommer endelig til slutt diltende etter deg i desemberforumet, dog noen år senere...[:)] Testet positivt på nesten samme dag også... [:D]
Håper alt står bra til med dere. [;)]

ORIGINAL: Rosamunde

Gratulerer så utrolig mye med positiv test [:)][:)][:)][:)] Det har du virkelig fortjent etter å ha ventet så lenge!!

Vet ikke om du husker meg, men vi var i prøvd lenge forumet sammen for en god stund siden.

Selvfølgelig husker jeg deg Rosamunde. [;)] Det var gratulasjoner fra mange "gamle" kjente her.

TUSEN TAKK alle snupper for kjempekoselige gratulasjoner. Blir rørt her jeg sitter. [;)] Jeg kan fortsatt nesten ikke tro det er sant. For en deilig, ny og rar følelse. Jeg unner virkelig alle snupper her inne å få oppleve det samme. Håper av hele mitt hjerte at det blir mye positive tester utover.

Vi skal på første UL kontroll 29.april, i sv uke 8. Gleder meg. Blir både en super påske og jul på meg i år. [:)]

ååååååååååååååååååååå gratulere så mye :):):):):):):)

ORIGINAL: Nitho

ORIGINAL: Ida82

Å det er den beste nyheten på lenge[:)] Dette her unnet jeg deg og din kjære utrolig mye!!!!
GRATULERER SNUPPA[:)] Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)] Hehe, kom til å tenke på at jeg testet positivt 3. april tror jeg det var (for 3 år siden).. Da blir det kanskje en desember baby på deg også???[:)][;)][:D]

Hei Ida. [:)] Sååå koselig å høre fra deg snuppa!!!! Det var lenge siden.
Jeg kommer endelig til slutt diltende etter deg i desemberforumet, dog noen år senere...[:)] Testet positivt på nesten samme dag også... [:D]
Håper alt står bra til med dere. [;)]

Og jeg er så glad for at du endelig kommer "diltende"[:D] Dette er virkelig velfortjent[:)] Blir spennende å følge med deg i svangerskapet da[:)] Du må få deg ticker da[;)]
Ellers står alt bra til her!![:)] (takk som spør).

Back
Topp