Testet i dag og i går . . . . .

Butterfly75

Glad i forumet
Forrige lørdag tok jeg eggløsninssprøyta.
I går tok jeg en test for å se om den var ute av kroppen, den er jo der opp til 10 dager. Tok i går kveld. Den var helt blank, hadde ikke drukket mye og ikke drukket de siste timene.

Testet på nytt i dag, den var uuuultra svak. Kan det være sprøyta da??

Jeg spurte i Porsgrunn hvor lang tid det tok før egget festet seg ved ivf, og det var 5 dager. Så tenkte kanskje siden jeg satte inn 2 egg at de har festet seg og produserer så mye hcg så tidligt???

Testoman??? Hmmm hva er det?? Jeg???
;););)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tok du El sprøyta 25. Så burde den være ute av kroppen, så spennende :) jeg testet blena hvitt etter 5 Dgr. Og 7. Dag testet jeg kjempesvak positiv. Det var så vidt jeg så streken. Trodde det var skyggestrek, men nei jeg er gravid :)
Krysser fingrene for positiv test :)

Ville venta noen dager til, jeg testa å for å se om den var ute, fikk positiv, neg, pos å negativ. Sådan vingla veldig her, å jeg var ikke gravid:(

Ville venta noen dager til, jeg testa å for å se om den var ute, fikk positiv, neg, pos å negativ. Sådan vingla veldig her, å jeg var ikke gravid:(

Hmm...... jeg kommer nok til å teste hver dag fremover. Vil vite når den er ute, den skal jo være ute senest onsdag.

Blir spennende fremover :-)

Olala, så spennende!
Første IVF her, så testet jeg positivt første gang allerede RD 8 eller 9, det er tidlig, men nok til at ELsprøyte er ute. Hadde noen blanke tester et par dager før, så jeg visste den var ute.
Så det er sannelig lov å håp Butterfly75, det ser jo lovende ut!
Krysser for deg!

Hmm...... jeg kommer nok til å teste hver dag fremover. Vil vite når den er ute, den skal jo være ute senest onsdag.

Blir spennende fremover :)

ja, det gjorde jeg også, men tenkte som i at man ikke må ha for stor forhåpninger på graviditet, jeg hadde det, trodde inni meg selv at jeg var gravid, selv om jeg viste det var sprøyta, så skuffelsen blir så uendelig mye større nor man kommer til testedato å den er negativ. Håper den blir positiv etter onsdag da:) krysser for det, å ja det er veldig spennende:)

oh my!!! SÅ spennende! Jeg testa også hver dag fra innsett til testdag...hehe, sånn er det :) Men jeg har troa på dette altså, kanskje du kan legge ut et bilde fra en test idag? :)

oh my!!! SÅ spennende! Jeg testa også hver dag fra innsett til testdag...hehe, sånn er det :) Men jeg har troa på dette altså, kanskje du kan legge ut et bilde fra en test idag? :)

Lidivine. I dag var den blank ;-) men nå vet jeg sprøyta er ute av kroppen :D

Kjenner liiiite denne gangen i forhold til sist, så er ikke sååå optimistisk ;-)

Selv om det sikkert var litt surt med den blanke i dag, så er det godt å vite at ELsprøyta er ute av kroppen ;)
tvi tvi :D

Back
Topp