Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte mamma og pappa kopp og serverte kaffe i deTakk =) Det er moro, skummelt, og alt på en gang.. Har ikke sagt det til samboeren ennåTips til hvordan fortelle det tas mot med takk
![]()
Smart da!!! Men vi har jo ei fra før, så tror ikke han hadde reagert. Igmed at jeg har koppedilla og alltid kommer hjem med nye kopper.. Hahha.. Han har slutta å bry segJeg kjøpte mamma og pappa kopp og serverte kaffe i de![]()
Denne gangen satt vi å snakka om å bygge bod. Og da sa jeg at vi trenger en med litt størrelse, så vi har plass til ennå en barnevogn. Ikke like kreativ med nr 2Smart!!
Smart da!!! Men vi har jo ei fra før, så tror ikke han hadde reagert. Igmed at jeg har koppedilla og alltid kommer hjem med nye kopper.. Hahha.. Han har slutta å bry seg
Kanskje om jeg hadde finni en kopp med ''storesøster og bedt han gi den til jentungen...

samme herJeg kjøpte mamma og pappa kopp og serverte kaffe i de![]()
Hvordan tok han det?Ble bare å fortelle det... Han merka det på meg med en gang.. Hahah![]()
Hvordan tok han det?![]()
Det var mannen her åDet har ikke gått opp for han ennå.. Så vi prater vel mer om det i morra... Hihi... Litt i sjokk ennå...
Så moro!! Jeg og døør av utålmodighet. Firrige svangerskap delte vi i uke 6/7. Litt tidlig, men sånn ble det. Lurer på hvor lenge vi venter nå..Gubben her venter på sterkere test før han slår seg til ro med detMen vi har prøvd da, så vi er glade begge to
![]()
Men gleder meg til å dele det med resten av verden, er hobby fotograf, så har gleda meg til å ta et litt annerledes bilde for å dele, med enten søsknene eller klær av di osv, men har ikke klart å bestemt meg for hvordan enda![]()