Testet i dag... (Igjen...)

Gratulerer!:):)

Gratulerer!

Takk =) Det er moro, skummelt, og alt på en gang.. Har ikke sagt det til samboeren ennå :-P Tips til hvordan fortelle det tas mot med takk :-P

Smart!!
Jeg kjøpte mamma og pappa kopp og serverte kaffe i de :p
Smart da!!! Men vi har jo ei fra før, så tror ikke han hadde reagert. Igmed at jeg har koppedilla og alltid kommer hjem med nye kopper.. Hahha.. Han har slutta å bry seg :-P
Kanskje om jeg hadde finni en kopp med ''storesøster og bedt han gi den til jentungen...

Smart!!

Smart da!!! Men vi har jo ei fra før, så tror ikke han hadde reagert. Igmed at jeg har koppedilla og alltid kommer hjem med nye kopper.. Hahha.. Han har slutta å bry seg :p
Kanskje om jeg hadde finni en kopp med ''storesøster og bedt han gi den til jentungen...
Denne gangen satt vi å snakka om å bygge bod. Og da sa jeg at vi trenger en med litt størrelse, så vi har plass til ennå en barnevogn. Ikke like kreativ med nr 2 :p Har kjøpt body med "jeg skal bli storesøster" når vi skal fortelle det til resten av familien :happy:

gratulerer!

Det har ikke gått opp for han ennå.. Så vi prater vel mer om det i morra... Hihi... Litt i sjokk ennå...
Det var mannen her å :) han fikk se testen, så tok det en stund Før reaksjonen kom :p

Gubben her venter på sterkere test før han slår seg til ro med det :p Men vi har prøvd da, så vi er glade begge to :)

Men gleder meg til å dele det med resten av verden, er hobby fotograf, så har gleda meg til å ta et litt annerledes bilde for å dele, med enten søsknene eller klær av di osv, men har ikke klart å bestemt meg for hvordan enda :P

Gubben her venter på sterkere test før han slår seg til ro med det :p Men vi har prøvd da, så vi er glade begge to :)

Men gleder meg til å dele det med resten av verden, er hobby fotograf, så har gleda meg til å ta et litt annerledes bilde for å dele, med enten søsknene eller klær av di osv, men har ikke klart å bestemt meg for hvordan enda :P
Så moro!! Jeg og døør av utålmodighet. Firrige svangerskap delte vi i uke 6/7. Litt tidlig, men sånn ble det. Lurer på hvor lenge vi venter nå..

Back
Topp