Testet for moroskyld :)

maja88

Gift med forumet
Eg måtte bære ta en test for moroskyld i sta :) Å det som va så herlig va at teste streken kom fram før kontroll streken. Høy hcg ?? (hjelp, vi har tvillinga i familien)

Gratulerer! Var det ikke deilig??? Jeg tør ikke ta de med streker, er litt redd for å tyde strekene feil... Er de klare er det null problem, men om de er litt i grenseland blir iallefall jeg i tvil!

Du trenger jo tydeligvis ikke å tvile:) Så da er det bare å nyte den , forhåpentligvis, fine tiden vi har foran oss!

Så gøy! Jeg gjorde akkurat det samme ;-) pluss tegn med én gang! Jeg har tvillinger på både mamma og pappa sin side. Flere, faktisk. Mamma er én-egget tvilling.... Må si at jeg hadde begynt å grine om det var mer enn en inni her, men alt går!!!

Sånn skjedde med den ene testen jeg tok i helga også. Den første bare la jeg fra meg å gikk, men den andre sto jeg å så på og plussen var super tydelig før kontrollstreken hadde begynt å komme frem :) Her er det også tvillinger i familien, mamma er. 

Mamma e og tvilling. Såååå..
Eg blir livredd om dæ e to der inne no. Førr eg har jo lille gutt på 9 mnd no, åsså skal eg få en tel som da e 17 mnd yngre enn minien som eg har no. Å e det to, då får eg jo 3 dobbelt så arbeid. Guuuuuud.. 

Mine tester gjorde også det og jeg har vært på ul og sett én liten skatt:-)

Joda, kan jo gjøre det selv om det bare er 1. Men de 2 andre testene var ikke streken så sterk engang. Men produserer jo en del hcg uansett så :) 

Back
Topp