Testet DU negativ før positiv?

-snartmammatil3-

Elsker forumet
Jeg lurer altså på om noen av dere testa så tidlig at testen ble negativ men positiv noen dager senere? Testa selv negativ i går men har mange symptom på graviditet

Jeg lurer altså på om noen av dere testa så tidlig at testen ble negativ men positiv noen dager senere? Testa selv negativ i går men har mange symptom på graviditet

Ja, hadde en negativ test først (tror det var 8 dpo. Da kom det en strek etter at de minuttene var over, noe som aldri har skjedd før. Så ante at ting var på gang :-) hadde i tillegg hatt en festeblødning :-) så skal krysse fingrene for at du snart får positiv test:-)

jeg testa 10 dpo, og fikk knallklar strek, livredd det er tvillinger:)

men det er veldig vanlig å få negativ frem til ikm ser jeg om man googler litt!

Hvilken dag testa du på?, og når på dagen?

Jeg fikk først negativ også enten positiv på ikm eller to dager før, hadde to mulige ikm dager:-)

Nei her var det positivt den dagen jeg testet.
11 dpo.

Nei..positiv når mensen var 3 dager forsinket. .

Testet først positiv på ikm dagen :) alle dager før var negativ!

Negativt på ikmdagen, positiv 3 dager etter :)

Testet positivt på første test:) Var vel før ikm tror jeg.

Testet negativt på 8 dpo, og fikk svak, svak strek på 11 dpo, tydelig strek på 13 dpo :)

jeg testa negativt 3-4 dager før jeg fikk positiv test.. enda den positive testen ble tatt 2 dager før ikm :P ga meg ikke så lett på at testene var negative for jeg følte meg gravid.. og jammen fikk jeg ikke rett!

jeg testa positiv en dag før ikm, trodde ikke helt på den så jeg måtte jo ta en digital også. Få det skriftlig. :) Men den var negativ... Så tok jeg en til av den første testen og den var positiv.. Ble jeg veldig forvirra.. Morgenen etter ikm tok jeg en test til...og den var negativ. Så fikk jeg en mini blødning. Og da tolka jeg det som at jeg ikke var gravid, men i dag 5 dager etter ikm var alle testene positive!!! :dance008 :happy093

Så gøy Tullemor83 :D

Ultrasvak 9 dpo. Kun jeg som så den. Så sterkere og sterkere for hver dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp