Testespørsmål CB digital

svada

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Jeg har nå testet de siste dagen med stimmeltestene til BT. De viser en svaaak strek alle sammen. Jeg tok en CB-test nå, på ettermiddagsurin, og denne viser også en svaaak strek. De er alle like tykke som kontrollstreken, men jeg klarer ikke å se om de er rosa/blå eller grå.

Jeg har bestilt meg en CB digital med ukesindikator som jeg regner med er i postkassa i morgen. Kan jeg ta en slik nå selv om streke en svake, eller er hcg-nivået for lavt dersom jeg er gravid? Hvor sterk må strekene på BT-testene være for at en CB digital vil slå ut? :)

Slik så min bt ut når jeg fikk 1-2 på digital :)
ImageUploadedByBV Forum1465486120.202118.jpg

Jeg har nå testet de siste dagen med stimmeltestene til BT. De viser en svaaak strek alle sammen. Jeg tok en CB-test nå, på ettermiddagsurin, og denne viser også en svaaak strek. De er alle like tykke som kontrollstreken, men jeg klarer ikke å se om de er rosa/blå eller grå.

Jeg har bestilt meg en CB digital med ukesindikator som jeg regner med er i postkassa i morgen. Kan jeg ta en slik nå selv om streke en svake, eller er hcg-nivået for lavt dersom jeg er gravid? Hvor sterk må strekene på BT-testene være for at en CB digital vil slå ut? :)
Dem trenger ikke å være så veldig sterke! Det har overrasket meg et par ganger :)
Blir gøy å se når du får en digital :)

Mye sterkere enn mine er med andre ord.. Da tror jeg at jeg venter litt til og ser om de blir noe sterkere først! Prøvde du noe før dette? Takk for bilde og svar. :)
Tok ikke digital før denne nei, da jeg har sett på hvor sterke andre sine streker var før de fikk utslag på digital :) men ser det er flere som ikke får positiv digital før bt er enda sterkere enn det min var, så jeg var forberedt på at den ble negativ egentlig ;)

Etter 10 BT-tester med strek, og en CB med strek tok jeg en digital. Den viste "ikke gravid". To dager etter kom tanterød. :(

Jeg kan ikke skjønne at 11 tester viser strek (svak, dog) – og så er det ingenting inni her?! Igjen ble jeg skuffet... Skal aldri teste før IKM igjen. Dette tar knekken på meg, altså.

Back
Topp