Tester

• Trådstarter Trådstarter V
  • Opprettet Opprettet

V

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
I dag tok jeg tester igjen, angrer nesten litt på det nå..
De to øverste testene er fra slutten av forrige uke, de to nederste i dag... De ser svakere ut? Er det grunn til bekymring tror dere?

Edit: Jeg har blandet sammen hva som er test/kontrollstrek. Så ikke bekymret allikevel

Vedlegg

• 6F35CF3A-AE1C-440E-8DA5-CD907DA2926E.jpeg
    6F35CF3A-AE1C-440E-8DA5-CD907DA2926E.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 81
Jeg gikk på smellen å ta nye urintester hele tiden. Streken ble plutselig mye svakere, altså svakere enn kontrollstreken. Streken hadde vært mye sterkere enn kontrollstreken bare noen dager før. Når HCG blir for høy kan det påvirker hvordan streken tar opp fargestoffet. Samme dag som jeg fikk svak strek tok jeg HCG i blodet, svaret i uke 5+5 var da 32000!!! Så det stemte jo ikke overens med den teststreken. Så slutt å ta urintester, det bare forvirrer:facepalm:klok av skade:rolleyes:

Jeg gikk på smellen å ta nye urintester hele tiden. Streken ble plutselig mye svakere, altså svakere enn kontrollstreken. Streken hadde vært mye sterkere enn kontrollstreken bare noen dager før. Når HCG blir for høy kan det påvirker hvordan streken tar opp fargestoffet. Samme dag som jeg fikk svak strek tok jeg HCG i blodet, svaret i uke 5+5 var da 32000!!! Så det stemte jo ikke overens med den teststreken. Så slutt å ta urintester, det bare forvirrer:facepalm:klok av skade:rolleyes:

Sant! Har bestilt HCG måling i morgen, litt mer nøyaktig :)

Back
Topp