Tester

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hei! Jeg tenkte å teste mandag eller tirsdag. Da er jeg på 14 eller 15 dpo/12 eller 13 rugedag.
Om noen av dere har bilde, kan jeg be om å få se testen deres for 14/15 dpo?
Er først og fremst redd for å få negativ, og ikke være gravid. Men så er jeg også bekymret for at jeg skal gå å tenke at selv om den er negativ så kan jeg være gravid. Hadde derfor vært greit å se hvor tydelige/ikke tydelige testene deres var på 14/15 dpo. Så slipper jeg å tenke meg ihjel den dagen!
Blir sittende å tenke på alt når man venter gitt :P

Hei! Jeg tenkte å teste mandag eller tirsdag. Da er jeg på 14 eller 15 dpo/12 eller 13 rugedag.
Om noen av dere har bilde, kan jeg be om å få se testen deres for 14/15 dpo?
Er først og fremst redd for å få negativ, og ikke være gravid. Men så er jeg også bekymret for at jeg skal gå å tenke at selv om den er negativ så kan jeg være gravid. Hadde derfor vært greit å se hvor tydelige/ikke tydelige testene deres var på 14/15 dpo. Så slipper jeg å tenke meg ihjel den dagen!
Blir sittende å tenke på alt når man venter gitt :P

ImageUploadedByBV Forum1454594596.157586.jpg

Min så sånn ut på rugedag 10 (12 dpo). Men alle har forskjellig HCG nivå og det er stor forskjell på økning hos hver enkelt, så jeg hadde ikke villet sammenligne alt for mye :) noen tester positivt tidlig, andre tester positivt lenge etter tanta skulle vært der! :) men lykke til!

Vis vedlegget 160249

Min så sånn ut på rugedag 10 (12 dpo). Men alle har forskjellig HCG nivå og det er stor forskjell på økning hos hver enkelt, så jeg hadde ikke villet sammenligne alt for mye :) noen tester positivt tidlig, andre tester positivt lenge etter tanta skulle vært der! :) men lykke til!
Men tusen takk likevel! Prøver å innstille hodet på at en negativ test betyr ikke gravid, slik at om tr kommer så slipper jeg å bli deprimert :) og heller bli positivt overraska om tr fortsatt ikke har kommet en uke etter og testen da er positiv ;)

Men tusen takk likevel! Prøver å innstille hodet på at en negativ test betyr ikke gravid, slik at om tr kommer så slipper jeg å bli deprimert :) og heller bli positivt overraska om tr fortsatt ikke har kommet en uke etter og testen da er positiv ;)

Jeg skjønner tankegangen, å hadde noen runder med google og diverse forum på mine negative tester. Håper testen din viser positiv ! :)

Forstår deg godt! Det er derfor jeg ikke vil teste tidlig; får man negativt da, så er det bare for tidlig til å konkludere og dermed så vet man egentlig ingenting mer enn man gjorde uten å teste, bare masse følelsesmessig kaos!

Det er jo mange ulikheter ift hcg og sånn, men om du tester en dag eller to før testdato er det veldig liten sannsynlighet for at du får feil svar tror jeg. Mener jeg fikk positiv test dag 12dpo med jenta mi. Det var første testen jeg tok.

Ventetiden etter innsett er fæl,håper tiden går raskt for deg :)
Nå som jeg er tilbake i jobb går det kjempefort. Kun lørdagskos, jobb søndag og jobb mandag, så er det testing. Dagene raser plutselig avgårde :D

Back
Topp