Tester

Nameless

Glad i forumet
Flere her som ikke klarer og slutte å teste?
Jeg testet hver dag i begynnelsen og jeg tester ca tredje hver dag, har gjort nå, men er livende redd for at den skal være blank hver gang. Nå har jeg trappet ned på testingen siden jeg føler galskap, men så virker det som om min kjære har fått teste-syken, Han kommer hjem hver dag fra jobb og spør: "hva sa testen idag?" Og når jeg da svarer at jeg ikke har testet så blir han skikkelig lei seg. Så tanken er nå å bestille flere digital-tester og ta en nå og da i en ukes tid eller noe, (han liker best de digitale) Når jeg har tatt en digital så kan han gå å titte på den støtt og stadig eller bare legge seg på sofaen med testen i handa og slappe av.Skjønner han jo kanskje litt også, for han kjenner jo ikke graviditeten på kroppen slik som jeg gjør ( ikke at jeg merker så mye, men det lille som er)
Stakkar, han er jo litt søt da, men det hjelper ikke på testegalskapen her i huset.
Noen forslag?
 
Tror økonomien hadde gått på en liten smell om jeg skulle tatt en digital test hver dag :-D Jeg har tatt to tester, men må bare stole på kroppen min og symptomene jeg har :-) 
 
Hadde jeg vært dere så tror jeg det hadde vært billigere i lengden å tatt en tidlig UL.. så kan han heller ligge å slappe av med et bilde av spiren i steden for :) Tror også jeg hadde gått på ein kraftig økonomisk smell hvis jeg sku tatt så mangen digitale tester :)
 
Skal ha ul i uke 7 siden det er prøverør.
Digitale tester er dyrt, men går ikke på noen økonomisk smell fordet, ikke at vi er rike eller noe sånt men vi har så vi klarer oss og litt til.
Nå er det mest testing for at han skal ha noe å forholde seg til eller hva jeg skal kalle det.Hehe.
 


kakkadue skrev:
Skal ha ul i uke 7 siden det er prøverør.
Digitale tester er dyrt, men går ikke på noen økonomisk smell fordet, ikke at vi er rike eller noe sånt men vi har så vi klarer oss og litt til.
Nå er det mest testing for at han skal ha noe å forholde seg til eller hva jeg skal kalle det.Hehe.


Ser jo den. Blir litt annerledes for den kommende pappaen.. Men når du har fått en positiv test, så er den så sikker at alle de andre testene vil vise det samme gang på gang. Om du ikke har noen grunn til å tro at noe har skjedd, men da merker vi jo som oftest noe. :-)
 
vel vi har ikke akkurat noen bra historikk i babylager verden, og har hatt ujevne blødninger hele veien. derfor tester frem til ul.
 
Blir godt å få en bekreftelse på ul i uke 7 da iallefall :-)) 
 
Back
Topp