Tester via Aleris

Ma3

Glad i forumet
Sensommerskattene 2023
Har gått til privat gynekolog og har gjennom henne tatt noen blodprøver. Har ikke fått resultater fra prøvene, så ringte inn i dag og i resepsjonen sa hun at svarene var kommet. Har ikke hørt noe fra gynekologen. Kortere syklus +prøvd lenge + kjemisk til tross for at alt ser greit ut gjør at jeg mistenker progesteron mangel. Skal jeg anta at alt er greit?

Ville ringt inn igjen på mandag og spør om dette. Er for dårlig at du går privat og ikke får oppfølging eller noen beskjeder etter blodprøver. Tar vell ikke akkurat blodprøver for morsomt :rolleyes:

Har gått til privat gynekolog og har gjennom henne tatt noen blodprøver. Har ikke fått resultater fra prøvene, så ringte inn i dag og i resepsjonen sa hun at svarene var kommet. Har ikke hørt noe fra gynekologen. Kortere syklus +prøvd lenge + kjemisk til tross for at alt ser greit ut gjør at jeg mistenker progesteron mangel. Skal jeg anta at alt er greit?

Du vet ikke om prøvene er analysert hos Fürst? I så fall kan du logge deg inn og se prøvesvarene dine der :happy:

Back
Topp