Tester: Svak, Sterk, Svak, Sterk

MrsSunflower

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd her?

Test tatt 11dpo var veldig mye sterkere enn dagen før, ble så svakere igjen neste dag, og testene ble ikke sterkere enn 11dpo testen før en gang mellom 15-18 dpo. Alle tester er tatt på morgenen med mer eller mindre like konsentrert.

Eneste jeg kan tenke er at testene utgikk på dato i vår en gang, men jeg tar to tester samtidig hver gang jeg har testet (prøver å bruke de opp siden utgått), og de har konsekvent hvert like. Så begge testene tatt 11dpo var like sterke, og begge testene tatt 12dpo var like svake etc.

20220907_091835.jpg

Fikk 3+ i dag, mer nysgjerrig enn noe annet egentlig.

Test tatt 11dpo var veldig mye sterkere enn dagen før, ble så svakere igjen neste dag, og testene ble ikke sterkere enn 11dpo testen før en gang mellom 15-18 dpo. Alle tester er tatt på morgenen med mer eller mindre like konsentrert.

Eneste jeg kan tenke er at testene utgikk på dato i vår en gang, men jeg tar to tester samtidig hver gang jeg har testet (prøver å bruke de opp siden utgått), og de har konsekvent hvert like. Så begge testene tatt 11dpo var like sterke, og begge testene tatt 12dpo var like svake etc.

Vis vedlegget 388252

Det kan være ulik fargemengde i testene :think005

Ville tenkt forskjell i konsentrasjon på urin, jeg, men siden du mener den har vært nokså lik er det vel ikke det :pompus: Evnt som du sier at testene var utgått på dato, vet ikke hva det vil si for utslaget men kan jo være det skjer noe med fargestoffet etterhvert :joyful:

Og som Trima skriver så kan det være stor forskjell i fargemengde fra test til test også:) jeg kasta en haug med strimmeltester fordi de ble så svake, selv når digital viste både 2-3 og 3+. Gav meg bare unødvendige bekymringer:hilarious:

Ja, kan jo være noe med fargemengden, men er så tilfeldig at begge to testene jeg tok den dagen ble sterke liksom:confused005 Og alle tester hver dag har hatt samme styrke (tok to hver dag samtidig).

Men kan jo ha vært akkurat de to jeg tok på 11 dpo som var rare da, og resten normale! Bare skikkelig tilfeldig :duckie

Vis vedlegget 388252

Mener jeg har lest at dette ikke er så uvanlig pga ulike hormoner som gjør seg gjeldende utover i svangerskapet. Tror jeg leste det en plass for ikke så altfor lenge siden. Sikkert lurt å høre med lege❤

Ja, kan jo være noe med fargemengden, men er så tilfeldig at begge to testene jeg tok den dagen ble sterke liksom:confused005 Og alle tester hver dag har hatt samme styrke (tok to hver dag samtidig).

Men kan jo ha vært akkurat de to jeg tok på 11 dpo som var rare da, og resten normale! Bare skikkelig tilfeldig :duckie
Forresten! Jeg så på bildene av mine tester her og test nr 1 er tatt 9 dpo, nr 2 er tatt 10 dpo og nr 3 er tatt 11 dpo, her er jo testen nesten blank :confused004 Så tror noen tester bare er litt rare på fargestoffet :pompus: For jeg mener på urinen har vært nogenlunde likt konsentrert her og.

87760841-AF9C-484C-B792-DBD56AA3F9D1.jpeg

Jeg ville gått og tatt blodprøver, da får du nøyaktig hcg-tall og kan få sjekket at det øker slik det skal. Jeg tror ikke styrken på streken på slike papirtester er så veldig til å stole på.

Back
Topp