Tester styrke

Mita

Flørter med forumet
Hei dere :) På søndag tester jeg positivt, og i dag tidlig tok jeg ny to nye tester, som var svakere enn den på søndag.. når jeg nå kom hjem fra jobb tok jeg ny test som var mye sterkere enn den på søndag og de to i dag tidlig?? Nå er jeg forvirret og forstår ingenting.. hva tror dere? Legger ved bilde slik at dere kan se. De to nederste er fra i dag tidlig, nest øverste fra søndag og den øverste fra nå i ettermiddag
 

Vedlegg

  • IMG_0316.jpeg
    IMG_0316.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 108
Skjønner hvis du blir urolig :Heartred Jeg har ikke noe forklaring annet enn det kan være fargen som er dårlig i de to testene? Ta en ny en i kveld eller i morgen. Tenker jo at det er positivt med at den siste er sterk :)
 
Takk for svar dere :) skal teste i morgentidlig, håper den er sterker! Gikk helt i kjelleren i dag tidlig, å så fikk jeg en positiv overraskelse når jeg kom hjem! Men usikkerheten er jo stor.. har 10 SA og MA i løpet av de siste 2,5 årene, så man kan vel si at jeg er nesten litt overnervøs.
 
Takk for svar dere :) skal teste i morgentidlig, håper den er sterker! Gikk helt i kjelleren i dag tidlig, å så fikk jeg en positiv overraskelse når jeg kom hjem! Men usikkerheten er jo stor.. har 10 SA og MA i løpet av de siste 2,5 årene, så man kan vel si at jeg er nesten litt overnervøs.
Fytti! Så sterk du er! Håper for deg :Heartred
 
Dessverre gikk det ikke vår vei denne gangen heller. Begynte å blø i går:( Ønsker dere masse lykke til i svangerskapet :Heartred
Uff, så trist å høre! 10 SA/MA er jaggu mye. Jeg håper du får hjelp, der har man vel krav om etter 3 SA, så hvis du ikke får det allerede så snakk med legen :Heartred Lykke til på neste runde, krysser fingrene for dere!
 
Uff, så trist å høre! 10 SA/MA er jaggu mye. Jeg håper du får hjelp, der har man vel krav om etter 3 SA, så hvis du ikke får det allerede så snakk med legen :Heartred Lykke til på neste runde, krysser fingrene for dere!
Er utredet men finner ikke noe galt. Har hatt støttemedisin de siste fire ganger..men opplever ikke at det hjelper dessverre. Ikke annen hjelp å få enn å prøve igjen, er beskjeden legen og gynekolog sier til oss..
 
Er utredet men finner ikke noe galt. Har hatt støttemedisin de siste fire ganger..men opplever ikke at det hjelper dessverre. Ikke annen hjelp å få enn å prøve igjen, er beskjeden legen og gynekolog sier til oss..
Så leit Mita :sorry: Vet ikke hvor du holder til, men om du holder til i Oslo må jeg anbefale Vibeke Fjeld, akupunktør! Kjenner så mange som har fått god hjelp av henne :Heartred
 
Så leit Mita :sorry: Vet ikke hvor du holder til, men om du holder til i Oslo må jeg anbefale Vibeke Fjeld, akupunktør! Kjenner så mange som har fått god hjelp av henne :Heartred
Takk for tips! Bor ikke i Oslo men skal lese meg litt opp på det! :Heartred
 
Er utredet men finner ikke noe galt. Har hatt støttemedisin de siste fire ganger..men opplever ikke at det hjelper dessverre. Ikke annen hjelp å få enn å prøve igjen, er beskjeden legen og gynekolog sier til oss..
Det høres tungt ut. Håper du kan finne hjelp i slikt som akupunktur ol. :Heartred
 
Ja det er tungt :Heartred Merker at jeg begynner å miste troen på at vi faktisk blir å få et barn sammen. Jeg har to fra et tidligere forhold, men han har ikke. Vi ønsker oss så inderlig et kjærlighetsbarn :Heartred
Krysser fingrene for at drømmen går i oppfyllelse :Heartred
 
Back
Topp