seis Forelsket i forumet 20 Jan 2012 #1 Etter at jeg har hatt diffuse symptomer en ukes tid nå, så bestilte jeg meg tester for 2 dager siden. Jeg håper de ligger i posten senere idag. Vi prøver ikke, men noe sier meg at noe er i gjære! ;)
Etter at jeg har hatt diffuse symptomer en ukes tid nå, så bestilte jeg meg tester for 2 dager siden. Jeg håper de ligger i posten senere idag. Vi prøver ikke, men noe sier meg at noe er i gjære! ;)
he9e Forelsket i forumet 20 Jan 2012 #3 Spennende ja..du får holde oss oppdatert;) Tar en test i morgen jeg tror jeg..om ikke tanta dukker opp i løpet av natta:p
Spennende ja..du får holde oss oppdatert;) Tar en test i morgen jeg tror jeg..om ikke tanta dukker opp i løpet av natta:p
marihewn Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 21 Jan 2012 #5 Spennende!:) Jeg skal å teste idag, men vet farsken ikke om jeg tørr:O hehe Lurer på om jeg heller bare venter å ser om tante rød kommer over helga:P hehe
Spennende!:) Jeg skal å teste idag, men vet farsken ikke om jeg tørr:O hehe Lurer på om jeg heller bare venter å ser om tante rød kommer over helga:P hehe
seis Forelsket i forumet 27 Jan 2012 #7 Den ble negativ den dagen, men jeg har fortsatt ikke fått mens, så skal straks avgårde og kjøpe ny test.
Den ble negativ den dagen, men jeg har fortsatt ikke fått mens, så skal straks avgårde og kjøpe ny test.
seis Forelsket i forumet 27 Jan 2012 #9 Har testet med DocMorris test fra apoteket. Kom opp en skyggestrek! Er det noen som har erfaringer med denne typen test?
Har testet med DocMorris test fra apoteket. Kom opp en skyggestrek! Er det noen som har erfaringer med denne typen test?
Rugekasse Glad i forumet Sommerfuglene <3 29 Jan 2012 #11 Aldri se på¨testen etter tidsfristen er ute, jeg får alltid, uten unnta, skuggestrek etter tiden ;) Men hvis den er innenfor tiden skal det være ganske så trygt :D Håper det blir bebis på deg!!
Aldri se på¨testen etter tidsfristen er ute, jeg får alltid, uten unnta, skuggestrek etter tiden ;) Men hvis den er innenfor tiden skal det være ganske så trygt :D Håper det blir bebis på deg!!
**tvilling85** Forumet er livet 29 Jan 2012 #12 Aldri prøvd før - håper det blir en sikker positiv snart da :)