Bkno0186892
Andre møte med forumet
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urinen er mest konsentrert om morgenen, så om du ikke har holdt deg lenge nok før du tok rfsu testen så kan det være derfor den ikke har gitt utslag.Vis vedlegget 339469 Vis vedlegget 339467 Vis vedlegget 339465 Vis vedlegget 339465 Tok en test fra normal i går som viste positivt, tok en lik i morges som også ble positiv... Tok en RFSU test i dag etter trening å den var d helt blendahvit? Er normal sine kjent for å gi skyggestreker?
Vis vedlegget 339469 Vis vedlegget 339467 Vis vedlegget 339465 Vis vedlegget 339465 Tok en test fra normal i går som viste positivt, tok en lik i morges som også ble positiv... Tok en RFSU test i dag etter trening å den var d helt blendahvit? Er normal sine kjent for å gi skyggestreker?
Er det noen som har fått positiv test på de fra normal før mensen? De er jo egentlig for den dagen mensen skal komme men lurer på om noen har opplevd å få det før
Er det noen som har fått positiv test på de fra normal før mensen? De er jo egentlig for den dagen mensen skal komme men lurer på om noen har opplevd å få det før
Hmm, jeg tok også 9 dpo på ettermiddagen. Skal teste i morgen også men tok rfsu i ettermiddag.mine tester er 9 dpo kveldsurin og 10 dpo på morgenurin. Skal sies at jeg har drikke lite siste dagene så urinen var konsentrert på 9 dpo kveld. Trådstarter.
Når tok du RFSU test?
Ok, jeg er 9 dpo i dag så skal teste i morgen også og se.Jeg harForrige gang jeg prøvde, i 2017. Fikk positivt rundt 11 dpo.
Ja er det jeg tenker også, det sikreste er nok å teste med tidlig tester før ikm og med en eventuell vanlig test på dagen for ikm.Tenker at tester som er ifra forventet mens kan nok bli positive før men produsenten tør ikke å love de skal slå ut tidligere men de har nok en liten margin hvor de kan slå ut før de lover... men ren gjeting ifra meg
Ja er det jeg tenker også, det sikreste er nok å teste med tidlig tester før ikm og med en eventuell vanlig test på dagen for ikm.
Ja, fikk positiv på de fra normal, 10 dpo.Er det noen som har fått positiv test på de fra normal før mensen? De er jo egentlig for den dagen mensen skal komme men lurer på om noen har opplevd å få det før
På strimmel eller de andre testene?Ja, fikk positiv på de fra normal, 10 dpo.
Mulig jeg ikke testet med stav før 11 dpo og fikk positiv på den da, men på strimmel vet jeg at jeg fikk positiv 10 dpo, på ettermiddagsurin. Det var første dag jeg testet. Den var veldig svak, men helt tydelig likevel.På strimmel eller de andre testene?