Tester dere fortsatt?

Såpebobla

Elsker forumet
Jeg har tatt mange tester! :-P Men nå er jeg tom!.. Vurderer å kjøpe nye, for jeg liker den bekreftelsen på at jeg får positive tester, at jeg fortsatt er gravid. Har ingen symptomer, så testene er liksom det eneste beviset.. Men kan jo ikke drive og teste hele svangerskapet heller da! :-P Men kanskje fram til første UL.. sånn en gang i uka kanskje.. eller kanskje bare slå meg til ro med de jeg har tatt.. :-P

Tester dere fortsatt eller har dere slått dere til ro med at dere er gravide?

jeg tester ikke, har tatt to, en vanlig og en digital som viser uke.. da mener jeg det holder.. er jo ikke slik at den plutselig forandrer seg...

Har ikke testet siden uke 3+4 jeg... :)
Fikk 2 positive før det, og en digital positiv da.

Jeg testet kun en gang. :)
Annet enn manglende mens har jeg ingen symptomer, så kan jo nesten begynne å lure, men antar jeg merker det om noe skulle skje.

Jeg har hørt at det ikke er lurt å teste etter uke 7, pga hcget blir for høyt at testen kan oppfatte det..

Har tatt 2 tester, en vanlig og en digital. Ser ikke noe poeng i å teste hver uke, frem til evt ul. Koster penger gjør det jo å. Å så lenge testen er positiv, så er du jo gravid, uansett hvor mange tester du tar :)

Nei, det har jeg ikke gjort. Tok først en vanlig, så en med ukeindikator : )

Nei jeg testet bare frem til jeg fikk det bekreftet med en digital den 1 november :)

Jeg testet en ekstra gang dagen før jeg skulle til legen, bare sånn for sikkerhets skyld. Men det blir nok ikke mer testing nå framover, selv om jeg har flere igjen (kjøpte en 10-pakning på nett). Man blir ikke mindre gravid selv om man ikke har symptomer, så det er jo ikke vits i å teste lengre. Etterhvert vil jo HCG-nivået også synke, og da vil videre testing bare skape bekymring.

Jeg tester ikke enda. Testet positivt 3+4, også testet jeg dagen etter også med digital test. Men testet en gang til når jeg var 4+5 pga dette var dagen jeg sist gang mistet, så måtte bare forsikre meg om at jeg fortsatt var gravid ;) Hehe..litt tullete, men jeg roet meg veldig ned på det likevell ;)

Ja, er vel sant at det ikke er vitsi å teste mer ;) får bare prøve å slappe av med at jeg er gravid ;)

Jeg har tatt mange tester! :p Men nå er jeg tom!.. Vurderer å kjøpe nye, for jeg liker den bekreftelsen på at jeg får positive tester, at jeg fortsatt er gravid. Har ingen symptomer, så testene er liksom det eneste beviset.. Men kan jo ikke drive og teste hele svangerskapet heller da! :p Men kanskje fram til første UL.. sånn en gang i uka kanskje.. eller kanskje bare slå meg til ro med de jeg har tatt.. :p

Tester dere fortsatt eller har dere slått dere til ro med at dere er gravide?

Hi hi! Du hørtes nesten ut som meg! :-)
Men etter at jeg fikk 3+ på cb digital, har jeg ikke tatt flere tester.
Selv om jeg også gjerne skulle hatt flere symptomer! Nå er jeg for det meste bare trøtt. Gjesp!
Godt å få det bekreftet, enig i det! :-)

Hi hi! Du hørtes nesten ut som meg! :)
Men etter at jeg fikk 3+ på cb digital, har jeg ikke tatt flere tester.
Selv om jeg også gjerne skulle hatt flere symptomer! Nå er jeg for det meste bare trøtt. Gjesp!
Godt å få det bekreftet, enig i det! :)

Hehe.. godt vi er fler :-P Tok cb digital på lørdag som viste 3+ :) så tok jeg den siste billigtesten på mandag.

Hehe.. godt vi er fler :p Tok cb digital på lørdag som viste 3+ :) så tok jeg den siste billigtesten på mandag.

Da er du så gravid som du kan få blitt! :-)
Er det ikke rart, at vi som ikke har symptomer ønsker oss flere, mens de som har kvalme osv. ønsker de kunne slippe? Hi hi! :-)
Vi blir aldri førnøyde! Hi hi! :-)

Satt ved e av en høygravid kvinne istad, og følte meg så lite gravid i forhold. Hi hi!
Gleder meg til magen vokser, og man har et tydelig bevis! :-)

Jeg tok 11 tester før jeg innså at jeg virkelig var gravid.. Etter to års prøving og ett mislykket IVF hadde jeg behov for det :)

Jeg tok to den natten jeg fant det ut, den første der var det ikke noe tvil om at var posetiv! Begge streker like sterke (billigtester) den andre var en sånn billigversjon av eggløsningstest..
På morgenen etter tok jeg en digital, da den også sa gravid, så kjøpte jeg ingen fler, men er mulig jeg ville testa endel flere ganger hvis jeg hadde hatt det :)

Da er du så gravid som du kan få blitt! :)
Er det ikke rart, at vi som ikke har symptomer ønsker oss flere, mens de som har kvalme osv. ønsker de kunne slippe? Hi hi! :)
Vi blir aldri førnøyde! Hi hi! :)

Satt ved e av en høygravid kvinne istad, og følte meg så lite gravid i forhold. Hi hi!
Gleder meg til magen vokser, og man har et tydelig bevis! :)

Ja, jeg og gleder meg til magen vokser etterhvert :) I dag spydde jeg faktisk... men håper bare det var denne ene gangen!..

Egentlig har jetikke testet siden 4+0, men etter at jeg så denne tråden i går fisket jeg frem siste testen min og svidde den av. Haha... Teststreken kom jo frem idet urinen traff området den er i og den ble supersterk. Kontrollstreken tok det lengre tid med ;). Nå er jeg tom, så da blir det ikke mer testing. Merker det på både humør og matlyst at jeg er gravid, så trenger egentlig ikke teste mer.

Back
Topp