Tester dere daglig etter testdagen?

Heidi88

Glad i forumet
Er på rugedag 14, offisielle testdagen var igår og da ringte jeg inn positiv test:)

Testet med billigstrimmel idag (lagt ved bilde) og synes teststreken er ganske lik kontrollstreken. Da kan jeg vel med andre ord ikke se etter stigning på de lenger (men kan jo selvsagt sjekke at det ikke synker).

Har et veldig behov for følge med da jeg er så urolig for at det skal gå galt:/ men kan liksom ikke fly til lege å måle hcg hele tiden heller.

Hvordan følger dere andre med? Eller greier dere å bare slappe av for at det går bra?:)

Tenkte ta en CB digital igjen om en uke eller så og se om den har blitt 3+, men en uke er så lenge til;)

Vedlegg

• 2015-09-23 11.08.42.jpg
    2015-09-23 11.08.42.jpg
    503 KB · Visninger: 86
Er på rugedag 14, offisielle testdagen var igår og da ringte jeg inn positiv test:)

Testet med billigstrimmel idag (lagt ved bilde) og synes teststreken er ganske lik kontrollstreken. Da kan jeg vel med andre ord ikke se etter stigning på de lenger (men kan jo selvsagt sjekke at det ikke synker).

Har et veldig behov for følge med da jeg er så urolig for at det skal gå galt:/ men kan liksom ikke fly til lege å måle hcg hele tiden heller.

Hvordan følger dere andre med? Eller greier dere å bare slappe av for at det går bra?:)

Tenkte ta en CB digital igjen om en uke eller så og se om den har blitt 3+, men en uke er så lenge til;)

Jeg sluttet å teste daglig når de ble like sterke, men jeg tok en wondfo før jeg tok CBD hvor jeg fikk 3+. Den ble sånn her :D

ImageUploadedByBV Forum1443000255.085152.jpg

Da er det bare å vente en uke og satse på en 3+. Fikk 2-3 igår så burde vel være 3+ om en uke regner jeg med:)

Ja, vente en ukes tid er lurt. Og da er nok teststreken mye sterkere enn kontrollstreken på strimmelen hos deg og. ;) :D

hihi jeg har bare turt å teste på testdagen, siden den var positiv, tørr ikke teste igjen :p

Jeg har testemani og har testet hver dag siden rugedag 8 :))

Sluttet å teste to dager etter td :) men testet i en uke frem til td da :p denne gangen prøver jeg å holde meg til td om det blir innsett

Back
Topp