Tester dåkke på nytt?!

Oleandra87

Glad i forumet
Hei! Til derre som e gravide, tester dåkke noko meir sjølv om cb viste 1-2?! Eg tenkte skal teste på torsdag eller fredag og håpa at cb vise meg 3-4 :) Eg trenger å vite at spiren vokse og synest de e so lenge å vente til veke 7 :p

Jeg har bare tatt en vanlig, og en med ukeindikator som da viste 2-3. Ikke tatt noe siden. Regner med at så lenge det ikke kommer blod er alt greit :)

Eh jaa, haha, kanskje teit, men har testet flere ganger etter første positive Måtte ta en ny digital for å se at det kom 2-3 etter det kom 1-2 da jeg først testet pos, og det gjorde det!

Eh jaa, haha, kanskje teit, men har testet flere ganger etter første positive Måtte ta en ny digital for å se at det kom 2-3 etter det kom 1-2 da jeg først testet pos, og det gjorde det!
Eg og har testa sjølv om eg viste at eg va gravid :) Testane blir sterkare men likavel føle at eg trenger meir bekreftelse at eg har komt lenger i svangerskape:p Men va du likavel gravid eller?

Jeg testa positivt og fikk opp at jeg var 1-2 uker på vei lørdag. På kvelden begynte jeg å blø, så av den grunn tok jeg ny test i dag for å se om kroppen min fremdeles produserer hcg. Jeg fikk gravid 2-3 i dag, så da kan jeg senke skuldrene litt mer:)

Jeg testa positivt og fikk opp at jeg var 1-2 uker på vei lørdag. På kvelden begynte jeg å blø, så av den grunn tok jeg ny test i dag for å se om kroppen min fremdeles produserer hcg. Jeg fikk gravid 2-3 i dag, så da kan jeg senke skuldrene litt mer:)
Offf forferdelig følelse når man begynne å blø:/ Men sooo bra at de går bra me deg:) No har eg fått time hos legen på fredag og kjenne at eg grua meg! Kor langt du e på vei no?

Offf forferdelig følelse når man begynne å blø:/ Men sooo bra at de går bra me deg:) No har eg fått time hos legen på fredag og kjenne at eg grua meg! Kor langt du e på vei no?
Jeg er ikke lenger enn 4+4 i dag, så er veeeeldig langt igjen til målet ennå;) Hvor langt er du på vei?:)

Jeg er ikke lenger enn 4+4 i dag, så er veeeeldig langt igjen til målet ennå;) Hvor langt er du på vei?:)
Eg bli 4 uker på torsdag :) So de e laang vei mår man veit om tidlig graviditet :) Men om eg skal teste me ein digital igjenn so må eg nok vente til eg har pasert 4 veke for at testen skal vise 3-4? Veit du noko om de? Høyres logisk ut men eg spør likavel:p

Jeg har testet flere ganger, spesielt for å se at hcg'en stiger ^^ tok siste idag og fikk 3+! Er 6+1 idag :D

Eg bli 4 uker på torsdag :) So de e laang vei mår man veit om tidlig graviditet :) Men om eg skal teste me ein digital igjenn so må eg nok vente til eg har pasert 4 veke for at testen skal vise 3-4? Veit du noko om de? Høyres logisk ut men eg spør likavel:p
Ja, det er slik jeg tenker også uten at jeg er noen ekspert på området ;)

Jeg driver ikke med slikt det er bare egnet til å gjøre folk redd når resultatet ikke blir som ønsket

Den vil aldri vise 3-4, 3+ er max, og viser til 5+ uker egentlig siden den teller fra el

Nei. Men er det andre barnet mitt og tok mange flere tester nå enn sist. Har ikke testet siden ikm dagen og ikke tenkt til det heller. Får ikke skjult at jeg er gravid selv om jeg bare 4+5. Så regner med det går fint.

Eg gjorde det. Einaste grunnen va at mannen kjøpte ein to pk, og eg såg ingen grunn te å gjømma på ein graviditetstest :p Så fekk fyst 1-2, ei uka seinare fekk eg 3+ :)

Hadde en 2-pk så tok siste i dag :) 6+6. Fikk 3+ ;-)

Ja, denne gangen gjør jeg visst det. Forrige gang jeg ble gravid, for ganske nøyaktig syv år siden, tok jeg bare èn test, og stolte på at jeg var gravid siden jeg ikke blødde. Denne gangen synes jeg det er godt å se at streken blir sterkere. Men tester ikke hver dag, og skal vente i hvert fall en uke før jeg tar ny test nå:)

Back
Topp