tester babyfoot

*yummymummy*

Gift med forumet
hadde det på her for 3 dager siden, begynte å flasse kvelden etter[&:] sikkert mega effektivt på meg, som har så tørre føtter, og masse hard hud[8D] føler meg helt spedalsk her, for flasser som bare det, og føttene ser grusomme ut...
Men det ser ut til å funke da[;)]
noen flere som har testet?
hvor lang tid tok det før du var ferdig flasset? Og hvor lenge varte det?[:)]

http://no.babyfoot.name/babyfoot.aspx

det fungerer iallefall på mine bein... sitter med dem i fotbad nå, mye mer effektivt enn å vente på at den skal falle av[;)]

ORIGINAL: karaoke stjerneskudd

hæææ hva er dette? jeg har fæle harde føtter så er kanskje noe for meg

Sign

Jeg har brukt det 2 ganger og var veldig fornøyd.

Første gangen sa dama på vita at jeg kunne sove med de på, for da virka de lenger og bedre. Var veldig effektivt den gangen. Men klarte ikke sove hele natten med de da, så etter fire timer våkna jeg.

Flasser som bare fy, men holdt i 3-4 uker her da.

Bare for all del ikke dra eller pill i huden som flasser av, det må skje naturlig!!

ORIGINAL: Miss Fat

Første gangen sa dama på vita at jeg kunne sove med de på, for da virka de lenger og bedre. Var veldig effektivt den gangen. Men klarte ikke sove hele natten med de da, så etter fire timer våkna jeg.

Bare for all del ikke dra eller pill i huden som flasser av, det må skje naturlig!!

Det hadde jeg ALDRI klart la være!!!! Hvorfor skal man ikke det?

neh, gidder ikke diskutere...

ORIGINAL: *NinaK*

ORIGINAL: Miss Fat

Det hadde jeg ALDRI klart la være!!!! Hvorfor skal man ikke det?

Du kan løsne det som er løst, og det er det meste altså. Men plutselig så henger det bedre fast enn du tror og du kan ødelegge huden. Stod advarsler på pakken, og dama på vita når jeg kjøpte den første fortalte om en kunde som hadde gjort dette. Altså rivd av, og det blødde og svei og det som verre var.

200 kr[:)]

Back
Topp