Her kan alle legge ut bilde av den ene eller de mange testene som ble tatt for å innse at det er en desember spire på gang
Her er mine foreløpige tester. Første testen var tidlig test. Dagen etter fikk eg lik strek på vanlig test. Aner ikke hvor mange dpo, men er 4 dager fra første til siste testen. Nå er det digital som er neste skritt før jeg er ferdig testet..brukt make sure sine strimler.
Hvor sterk var streken deres da dere fikk positiv digital test? Fikk denne i dag 11 dpo, hadde positiv strimmel i går også Så jeg tror jeg skal tørre og lure meg inn her jeg <3
Så fine streker. Har ikke bilde av mine, men syns de øker sakte i styrke, selv om jeg ser fremgangen.
(9)-10-11-12-13 dpo synes stigningen er grei, på stavene men ikke like tydelig og fin på strimlene:/ men jeg får bare stole på stavene
Oppdatering. Det kom litt friskt blod i dag, så tror det blir en SA. Her er testen 18dpo/4+4 ikke på morgenurin. Er jo for svak., ikke sant?
Tok først to strimmeltester fra RFSU, som viste svak strek. Så testa jeg med clearblue og det var ingen tvil!