Testene våre ✨

Fikk du tatt hcg og har du fått svar?:nailbiting: Jeg skal til legen i morgen, vet ikke om jeg skal ta det.
Han ville ikke ta HCG uten indikasjon på spontanabbort :arghh:

Jeg er kvalm og dårlig, blir bare værre og værre, så føler mer absolutt gravid nok.
Men jeg var teit og kjøpte en digital til og tok den på lys tynn urin en time siden sist jeg var på do. Og så viste den 2-3 (5+5) :sorry::nailbiting:
Men jeg prøver å ikke legge noe i det, for denne kvalmen sier noe annet og det er jo ingenting som indikerer at noe er galt, sånn egentlig.

Bare fordi den digitale viste 2-3 på 5+5 så ble det med en pakke make sure hjem fra butikken. Den ser heldigvis helt fin ut, så jeg er egentlig lite bekymret. Men ja, det hadde vært hyggelig og fått 3+ så man hadde noe som helst bekreftelse frem til UL rett over påske :smiley-ashamed004
IMG_2465.jpeg

Tok denne idag, kan vell ikke bli sterkere nå. Hehe, har 3 til må da brukes opp

Vedlegg

• 20250303_115308.jpg
    20250303_115308.jpg
    1,3 MB · Visninger: 28
Tok denne idag, kan vell ikke bli sterkere nå. Hehe, har 3 til må da brukes opp
Ser bra ut! Jeg brukte også ppp testene mine selv om de var veldig sterke :D Hvor langt er du på vei?

13 DPO. Testet i går helt tilfeldig – trodde ikke det skulle bli noe denne måneden siden jeg ikke hadde noen symptomer.
Vi har prøvd i 5 måneder etter en kjemisk graviditet. Vi krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
Må være ærlig og si at testen denne gangen var veldig sterk, og den var positiv midt på dagen.

Vedlegg

• 20250324_110132.jpg
    20250324_110132.jpg
    500,2 KB · Visninger: 29
Back
Topp