Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen av testene mannen skulle bsre visst hvor mye penger jeg hsr brukt på tester. Men disse er de fineste. Strimlene viser fra 8dpo og den siste er på ikm! Også 3+ fra idag da
Testen ble tatt to dager over IKM. Ble overrasket over at den var så sterk, men ser at Stardust sin også er ganske sterk ved IKM. Jeg skal kjøpe en digital test og se hva den sier
Digital 11 dpo, på morgenen. Øverste strimmeltest er en dyppa i vann, jeg måtte sjekke om den fikk skyggestrek for jeg trodde det bare var det på den jeg dyppa i urin. *host* Strimlene videre er 10dpo morgen, 10dpokveld og 11dpo morgen.
Jeg er ikke videre imponert over strimmeltestene da, så jeg er glad jeg ikke har flere (får ikke bruke dem går jo ikke an *host*). Syns de var treige til å vise strek, og har dårlig fargestoff. Den blå steken på CB+ kom opp myemye raskere, og de er visstnok mindre sensitive. De strimlene er 10mIU fra tostreker.no.