Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring legen. Spesielt dersom det ikke er blødning. Dersom du har MA så trenger kroppen hjelp til å rydde opp dessverre.Tok to nye tester i dag og de var begge nesten helt negative.. Da gikk det ikke denne gangen heller Hva gjør jeg nå? Bare vente på blødning?
Sniker fra september. Be om utredning. Har du opplevd kjemiske før også eller har du kommet lengre tidligere?Takk for all optimisme <3
Jeg har flere mislykkede svangerskap bak meg og blir redd for at det ikke skal gå denne gangen heller..
Ring legen. Spesielt dersom det ikke er blødning. Dersom du har MA så trenger kroppen hjelp til å rydde opp dessverre.
Men dersom du har hatt mange MA og SA, så kan det være greit å be om henvisning til utredning. Det er vel indikasjon for utredning etter 3 MA/SA
Sniker fra september. Be om utredning. Har du opplevd kjemiske før også eller har du kommet lengre tidligere?
Jeg er gravid for niende gang nå og snart fire mnd. Har mistet i alt fra fire til åtte uker. Hatt tre kjemiske. Denne gangen går jeg på både fragmin og albyl-e
Hvordan går det med deg?
Ring legen. Spesielt dersom det ikke er blødning. Dersom du har MA så trenger kroppen hjelp til å rydde opp dessverre.
Men dersom du har hatt mange MA og SA, så kan det være greit å be om henvisning til utredning. Det er vel indikasjon for utredning etter 3 MA/SA
Dette synes jeg er litt skremmende: her snakker vi om noen som tester tidlig, før mensen er ventet. "Normalt" sett vil vel folk som ikke bryr seg helt så mye som oss ikke teste noe tidligere enn 1-2 dager før forventet mens, jeg ville før jeg registrerte meg på dette forumet ikke testet før 3-4 dager etter mens fordi jeg vet den kan variere.... (sist nå gikk jeg 3 dager over forventet mensdato og jeg hadde levd som jomfru maria da ). Er det virkelig sånn at man kan ha en MA og ev. havne i problemer med kroppen helt uten at man noen sinne viste at man var gravid/hadde en MA?
Jeg trodde ikke at det ble regnet som en SA/MA når det er så tidlig, men kjemisk som TS selv omtaler det som. Da tror jeg bare mensen kommer litt forsinket, og at kroppen dermed ordner opp helt selv.
Men mulig jeg har misforstått altså.
Så trist å høre om SA, håper det går bra med deg kroppen ordner stort sett opp selv... hadde en sa i november-18 et sted mell uke 7-11. Ønsker deg masse lykke til videre, klemSpontanabort uke 6, komplett blæremola og nå kjemisk. Har også et vellykket svangerskap.
Har kramper og blødninger, så håper kroppen ordner opp selv og at vi kan prøve igjen. Fryktelig leit