Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk min første svake strek 10 dpo, men den var så svak at jeg ikke var overbevist før 12-13 dpo. Jeg syntes heller ikke jeg kunne se noe særlig til stigning i begynnelsen. Hvis jeg husker riktig tok det ca. 1 uke fra testene mine gikk fra å se ut som dine til teststreken ble like synlig som kontrollstreken [emoji4] tålmodighet, er vel svaret. Har ikke mye av det selv om dagen [emoji14]Vt det er tidlig å alt men hvor fort kan man forvente at testene blir sterkere?Vis vedlegget 215947
Tallene er dpo
Hvordan så deres ut i den tida?
Vt det er tidlig å alt men hvor fort kan man forvente at testene blir sterkere?Vis vedlegget 215947
Tallene er dpo
Hvordan så deres ut i den tida?
Jeg fikk min første svake strek 10 dpo, men den var så svak at jeg ikke var overbevist før 12-13 dpo. Jeg syntes heller ikke jeg kunne se noe særlig til stigning i begynnelsen. Hvis jeg husker riktig tok det ca. 1 uke fra testene mine gikk fra å se ut som dine til teststreken ble like synlig som kontrollstreken [emoji4] tålmodighet, er vel svaret. Har ikke mye av det selv om dagen [emoji14]
Tolmodighet e grusomme greier hihihi. Skulla gjerne tatt ei uke pr dag istede. [emoji23]
Mine også blir sterkere på kveldenFøler med deg! Jeg testet moregn og kveld hver dag. Mine tester ble mye sterkere på kvelden enn hva de ble på mornigen også
Mine også blir sterkere på kvelden![]()
Hehe... kjenner meg igjen. Prøver å teste minst mulig nå (4+3), for jeg ER jo gravid fortsattEr så snodig! Fikk hjertet i halsen hver morning, men så ble jeg rolig på kvelden igjen![]()