Testen viste.....

pippå

Glad i forumet
Negativ...........[:@][:@][:@][:@][:@]

Men hær gir vi ik opp så lett,vi plukker opp de knuste drømmene og tørker tårene...[&:]

D e kunn en ting å gjøre å d e å se fremmover. Sant jenter?
Vi begunte å diskutere fryse forsøk med d samme vi.[:)]

Noen som vet kor tid en kan begynne med d? Kan ej begynne no med d samme el?

Det var trist å høre Pippå[:(][:(][:(]
En stor varm klem til deg

Tror dere kan begynne med fryseforsøk allerede neste syklus,men ta å ring dem å spør[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Det var trist å lese at testen var negativ

ORIGINAL: ..Lykke..

Det var trist å høre Pippå[:(][:(][:(]
En stor varm klem til deg

Jeg hadde negativt førsøk nå i Mars.
Og jeg måtte vente til Mai med tanke på frys.
Men trur praksisen er litt ulik på de forskjellige klinikkene,ta å ring å sjekk du.
Lykke til[:)][:)]

Det var veldig synd pippå. Godklem fra meg.

Jeg fikk også tr nå den 1. mars, så jeg skal ha fryseforsøk neste mens. Men det er vel forskjellig praksis på de ulike sykehusene.

Uff så leit då Pippå[:(] Godt at du ser fram mot frys, og då ska da bli eit heilt anna resultat sant[;)]

Eg hadde fryseforsøk syklusen etter ferskforsøket. Begynte på medisinar samme dag som neste tr kom.

*trøsteklem*

uff da [:(] krysser fingrene for dere neste gang da [:)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, så trist å lese om den negative testen, pippå [:(]! Virker likevel som du er ved godt mot og ingenting er bedre enn det. Håper dere får starte opp med fryseforsøk neste syklus (normalt sett må man vente til neste syklus eller lenger) og at resultatet da blir et helt annet. Ta godt vare på deg selv! 

Signerer Nesing [:)] Også er jeg litt mer stygg i munnen og sier: Det var no' dritt med den testen altså!!

Men da satser vi på at fryseforsøket er rett rundt hjørnet [;)]

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist[:(] stor klem fra meg

så trist[:(][:(]men bra at dere er med godt mot[;)]ønsker dere kjempe masse lykke til.

Nei så kipt[:'(][:@] Veldig godt å lese at dere ser videre nå med det samme[:)] Håper dere kommer raskt i gang igjen[:)][:)][:)] Sender over bøtter med klemmer[:)]

Takker alle sammen for trøstende ord og gode klemmer.
Ej ringte mit lokale sykehus for å ta blodprøve og dei sa den var negativ den også(viste 2,sa dama i tlf)
Så på mandag blir ej å ringe t st.olav for å snakke med dei.
Så får vi håpa at ting går fort og fint framover etter d.....[:)]

Så ønsker ej dokke alle sammen hær inne masse lykke t![:)]
Og til dokke som kommer inn på desember-09 forumet en fin advent- jule- nytt års gave.
Til dere andre: 2010 et fin fint barne år....[:)]

Ej har plana om et 2010 barn......[:)][:D][;)]

kan begynne etter neste mensen din med fryseforsøk. først må du få blødning nå så starter du på med på neste mensen

Back
Topp