testen var...

t.t.h.

Elsker forumet
negativer så lei meg har bare lyst og grine[:(][:(]begynner og lure på om det virkelig blir vår tur. kjenner dette sliter på psyken nå, og jeg er ganske sterk psykisk.

Uff, dette var ikke gøy å lese kjære deg. Skjønner godt at du er sliten og lei nå. Håper virkelig det blir din tur å få oppfylt drømmen om å bli mamma snart.

Sender en stor trøsteklem sørover.

Huff da vennen, dette her var ikke det du trengte nå.
Hvordan ligger du ann i løypa nå, hvor mange forsøk har du eventuelt igjen og hadde du noe på frys.

Barnet ditt fra før er snart 10 år, det er en stund siden dette barnet komtil verden, for det var vel på den vanlige metoden. Er det samme mann du prøver å bli gravid med nå?

Prøver å tenke litt her å, hva er det som skjer.......
Alderen din skal jo være grei slik jeg olker det.......
Hva kan du gjøre for at det skal gå bedre nestegang......

Har du prøvd akupunktur, usikker på om det var det som gjordet susen for meg.
Hvordan er vekten passe - for lav og for høy kan jo slå ut begge veger......
Hva har du prøvd og ikke prøvd.

Men først må du ta vare på deg selv nå og få de vonde følelsene ut, frø du kan rette blikket fremover igjen med nye planer. Du trenger å lades opp med ny styrke nå før neste forsøk, dersom dere har flere forsøk igjen.

Hvordan var dette siste forsøket ditt, hvor mange egg ut og hvor mange befruktet.
Prøver bare å finne et eller annet å jobbe videre med jeg.........
Beklager alt maset nå, for du skulle jo egentlig få litt fred fra kryssforhøring nå, og få fordøyd denne negative testen først, sender over mange trøsteklemmer til deg og jeg håper du greier å kose deg litt på nyttårsaften, før du legger planer videre.......

Nei..[:(] dette var ikkje det eg ville lese i dag..[&o]
Sender deg mange trøsteklemmer snuppa...[:(][&o]

twinanne: vi har gått privat (hausken) har hat 2 icsi og 1 fryseforsøk, har 4 egg igjen på frys. Har fått beskjed om at det ikke er noe galt med meg, mannen har litt dårlige svømmere. Gutten minn som jeg har fra et tidligere forhold ble til på vanelig måte, han var ikke planlagt siden jeg var bare 17 år, men er utrolig glad for at jeg har fått han og mannen min tar han som sin egen.Har ikke prøvd akupunktur, kansje jeg skulle prøve det? vekten tror jeg er ganske så normal er 1,67 høy og veier 65 kg.Første forsøket fikk jeg ut 7 egg ingen på frys. 2 forsøker 13 ut og 7 på frys.setter utrolig pris på at du bryr deg. de på hausken virker like overasket de gangene jeg har ringt og sagt at testen er neg, føler at de også syns dette er rart men de sier det jo ikke.(var gravid eller kjemisk på 2 icsi men fikk blødning noen dager etter at testen var positiv,målte også hcg da og den gikk bare ned)Angrer nå på at vi ikke gikk på den offentlige klinikken først,med tanke på at vi kunne heller brukt de penga på private forsøk etter og ha prøvd et offentlige...hvids du har noen forslag så tar jeg i mot med takk..

Uff vennen. Dette var utrolig leit å lese. [:(][:(][:(]
Sender deg tonnevis med klemmer.

Tenke tenke....dette høres jo bra ut da, bra antall egg ut, og vekten din er helt perfekt.
Vanskelig å si med svømmerene.
Og tydeligvis så mener Hausken at eggkvaiteten er bra også.

Tja, det er nok en ide å prøve litt akupunktur, det kan ligge i livmoren og blodgjennomstrømningen også - angående festing og fetseproblemer nå....ellers er det jo klart at som 17 åring så er det veldig lett å bli gravid da....
Det er vanskelig når man havner på mer uforklarlig diagnose.

Men dersom jeg hadde vært deg og dere har noen hundrelapper dere kan avse så ville jeg prøvd akupunktur, da må du finne en som har vært borti fertilitet før helst. Forbedre blodgjennomstrømningen og eventuelt eggkvaliteten. Så har du kanskej fulgt nen av rådene som er i topptråden vår, i rugeperioden og før som Bobbo har lagt ut, er endel tips fra meg der.
Sunne tips skader iallefall ikke.

Noen sverger til soneterapi også, men det har jeg ikke testet ut selv.
Men like viktig er det å stresse ned og kanskje rense vannet du drikker, det kosetr ikke mye fro en enkel vanrenser på apotek  et par hundre krone, vi har den  kjøleskapet med renset vann, hele tiden.....drikker svært sjelden vann rett fra springen nå.

Dettevar noen tips fra meg, men det aller viktigste er å stresse ned og prøve å være positiv og finne styrken til å fortsette med prøverør og medisiner. Så før dere starter opp igjen så prøbv å få hvile og gode stunder sammen, stell pent med hverandre.

Off off off, triste nyheter!! [:(] Sender deg en klem...

ORIGINAL: Nesing

Fryktelig lei meg på dine vegne, t.t.h.! Hadde håpet på et helt annet resultat denne gangen. Kan ikke gjøre annet enn å sende deg trøsteklemmer i bøtter og spann og håper du etter hvert ser frem til en ny runde. Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer!

Å nei så leit t.t.h. [&o]

Sende deg ein kjempe stor klem

Huff,dette var forferdelig trist å høre[:(][:(][:(]

Sender deg en god og stor trøsteklem

dette var veldig trist å høre[:(]har liksom ikke ord, du har gått igjennom så mye no syntes eg[:(]

men sender deg en stor trøste klem, ja det gjør eg[:)]

Så leit å lese.. Håper det står bra til etter forholdene.. Sender masse trøsteklemmer...

twinnane: tusen takk for tipsene, skal virkelig prøve de[;)][;)]

og tusen takk til dere andre jenter[;)][;)]

Leit å høre at du testet negativt. Vet så altfor godt hvor deprimerende det er...

Regner med Hausken har spurt deg om dette før, men har du noen autoimmune sykdommer og plager, for eksempel leddgikt, revmatisme, allergi, eksem? (Eller er det noe av dette i familien?) I så fall kan det være du med fordel kan bruke blodfortynnende og/eller prednison. Jeg gikk på Klexane (blodfortynnende) på mitt siste (5.) forsøk (Hausken), og da lyktes det. Tok i tillegg prednison fram til egguttaket. Prednison brukes til å dempe immunforsvaret slik at spiren lettere kan feste seg skikkelig.

Dette er ikke dokumentert, men eksperimentell behandling, men det er vanlig å bruke, særlig i England, tror jeg. Har ikke hatt noen bivirkninger - og er 11 uker på vei i morgen. [:)]

Dette kan selvsagt være et skudd i blinde, men jeg skriver det i tilfelle det kan hjelpe deg!

Masse lykke til med neste forsøk! Håper du sitter igjen med en positiv test da! [:)]

Huff, dette var trist å høre[&o] Sender over en god trøsteklem jeg!

Uff så trasig.
Sender over en STOOOR trøsteklem......

marimari:hei tusen takk for tips og gratla med spiren[:)][:)]jeg har asma og litt eksem, har en far med ms og en mor med muskelsykdom. Hausken sa ingeting om de tinga som du nevnte, så jeg kan jo spør han når jeg ringer på mandag.. blir nok ikke nytt fryseforsøk før i mars, kjenner vi må ha en pause...

Mulan: hei hei[:)]godt og se deg igjen her, bra at du har hatt det gøy det fortjener du[:)][:)]har ikke gitt opp håpet men kjente at når jeg fikk negativ test så ble jeg litt deppa[:(][:(]men nå ser jeg frem tilø nytt fryseforsøk i mars[:)][:)]ser du også skal i gang da, da blir vi kansje rugere samtidig og da skal det klaffe for oss begge 2[:D][:D]

Back
Topp