Testen min

klovnen

Elsker forumet
Heisann
Skulle egentlig ha tatt testen på tirsdag, men eg tok ein idag.. Og det blei eit kryss, gravid.

Eg er berre så glad, men eg
skjønner det liksom ikkje enda... Kjem nok til å ta ein til test på tirsdag berre for å bekrefta det..[;)]

ORIGINAL: klovnen

Heisann
Skulle egentlig ha tatt testen på tirsdag, men eg tok ein idag.. Og det blei eit kryss, gravid.

Eg er berre så glad, men eg
skjønner det liksom ikkje enda... Kjem nok til å ta ein til test på tirsdag berre for å bekrefta det..[;)]

Hei[:)]

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE

Dette var jo kjempemoro[:D][:D][:D]

Men, lurer på en ting..?
Hadde ikke vi innsetting samme dag, og skulle ikke du også teste til onsdag....?
Har du hatt noe symptomer på graviditet, siden du tester før tiden...?

Dette ble mye spørsmål, men jeg er jo kjempenyskjerrig, siden jeg er i samme situasjon selv....

GRATULASJONSKLEM FRA LILLE[:)][:)][:)]
(håper å kunne følge med deg over i terminklubb om noen få dager...)

Heisann
Eg skulle ta testen på tysdag, men tok den idag...
Merka ingen ting til graviditet, berre at eg kan kjenne at eg er hard i magen ved truse kanten liksom...

[:D][:D]Gratulerer så mye klovnen!![:D][:D]
Håper resten av gjengen som skal teste nå snart følger etter også......

Gratulerer[:D] 

gratulerer så mye, det var gøy å høre, tok en test idag jeg også for morro, den var neg så håper det var for tidlig bare, jeg skulle jo teste onsdag så kan jo ha vært for tidlig. håpe håpe, men følelsen for at det er noe inni der er veldig liten altså. så blir nok fryseforsøk på meg  tenker jeg

takk for mange helsinger...Det varmer veldig...

GRATULERER!!!!! [:D]    [:D]     [:D]     Vi er flere som håper på å dilte etter i dine spor [:D]

GRATULERER SÅ MYTJI.
DET ER SÅ ARTIG AT DET ER NOEN SOM BLIR GRAVIDE ALTSÅ.
DETTE ER INSPIRASJON!

Grautulere så masse.

Gratulerer masse klovnen[:D] Så utrolig gøy[:D]

Back
Topp