Testen idag....

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
ble...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
IKKE TATT!
TR kom på besøk i natt gitt! Så da fyker vi over i 2 pp! Hadde nesten vært rart om denne også skulle sitte på første forsøk!
 
Så da må jeg dessverre forlate dere januarmammaer, og bevege meg inn til februarmammaene =)
Masse lykke til, både dere som har testet pos og som forhåpentligvis tester positivt =)
 
Klem klem
 
Lykke til i februar!! [:D]
 
1pp er nesten INGENTING [:D]
 
Lykke til!!!! [:)]
 
Lykke lykke til [:D] Jeg kan jo også informere om at jeg hadde første mens i fire dager under sist svangerskap.... trodde da jeg ikke var gravid alikevel... men så var jeg vist det. men du føler nok selv hvordan det står til....
Uansett - februar er en fin måned å få baby i. Krysser fingrene for deg!
 
Tenkte kanskje du ville lese dette, selv om det kanskje ikke er det som hender med deg. Men det er noe som kan være reelt [:)]

For info:

Hentet fra barnimagen:

"I løpet av denne uken og neste utvikles det en navlesnor som sikrer transportveien av næring og surstoff fra mor til embryoet.
Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.


Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke. Det kan være en forklaring på en tidlig blødning, men behøver ikke å være det. Ofte vet man ikke hva grunnen var. Forskning med ultralyd har vist at det ofte befruktes flere egg, men at de fleste går til grunne slik at det bare blir ett barn som bæres frem.
De fleste slår positivt ut på en graviditets test nå, og mange mistenker at de er gravide.
En kraftig følelse av å være oppblåst i underlivet kan for mange være det første tegnet på en graviditet, det er helt normalt!

Hjertet og hjernen er de første organene som begynner å utvikle seg, og starter med dette omtrent nå. "
 
Lykke til videre med prøvingen[:D]
 
Back
Topp