Testen i dag...

babybaker

Flørter med forumet
Kan jeg nekte??? Våknet i føler meg kvalm og har vondt i hodet!! Og vil helst bare hive i meg masse vann.. Frister ikke så veldig med glucosebelastning i dag for og si det sånn..!:( vurderer om jeg skal ringe ned til legen halv 09, og bare si at dette funker ikke....?

Fraaa mobilen <3

Når er testen? Min var kl 8 om morgenen. Trodde alle hadde det om morgenen p.g.a. fasting.

Jeg hadde også sen glukosebelastning forrige gang, helt pyton! Men da var jeg i uke 29 vel og merke. Ja, som sagt tidligere så ser jeg at insulinet mitt er dårligere, kan de ikke bare gi deg utstyret så måler du blodsukkeret ditt om morgenen? Så kan de heller sende deg til glukosebelastning når baby er 3 mnd for å se om du har utviklet diabetes2? Jeg ville ringt og snakket med legen jeg....

Testen skulle taes mellom kl 08-09 i dag.. Jeg ringte ned og fortalte først at til hun i telefonen.. Hun sa åååå heeerreli!!!!!
Så skulle hun høre med legen min, som sa at "pga retningslinjene, kunne ikke han si at jeg ikke trengte og ta den. Men at de skjønte dette var en stor belastning nå"
Så da tok jeg en sjefs avgjørelse og takket pent nei! Jeg sa bare at dette kan vi heller prate om på en evt overtidskontroll om oppfølging.. Så nå på 7 min har jeg drukket en halvliter kaldt vann!:p som om jeg aldri hadde sett vann !

Fraaa mobilen <3

Skjønner godt at du ikke gjennomførte den. Du får heller være forsiktig med søtsakene den korte tiden som er igjen. Putt inn et par ekstra måltider, og drikk mye vann så går nok det helt greit. Gjør som det sies over her, ta glukosebelastning og HbA1c 3 mnd etter fødsel for å sjekke for dia2. Det er min plan.

Back
Topp