Testen hos legen

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Er det flere som har opplevd å fått negative tester hos legen. Og positive tester hjemme?

Jeg skal til legen nå i morgen og forhåpentligvis bekrefte graviditeten, men er redd urintestene deres er for svake.
Og har noen krevd blodprøve for å få det bekreftet?

Legen min tok ikke test engang, tok bare med min egen og viste fram jeg. Men var veldig tidlig (4+2) for første sv.kontroll da, var bare innom pga andre ting.

Når jeg gikk med gutten min testa jeg tilfeldigvis positivt morgenen jeg skulle til legen for noe annet. Testen var svakt positiv på morgenurin, var bare 3+4 eller noe. Men testet positivt hos legen timer etterpå også:-)

Har du sett det på hjemmetester tror jeg du ser det hos legen også :)

Jeg fikk positiv test hjemme sist og negativ hos legen. 14 dpo :/ Da var det rett å kjøpe en digital med ukeindikator :)

Jeg fikk positiv test hjemme sist og negativ hos legen. 14 dpo :/ Da var det rett å kjøpe en digital med ukeindikator :)
Det var det jeg gjorde å. Den testen viste 1-2 uker, men det var ikke morgenurin den ble tatt på da

Har aldri tatt test på kontroll hos legen. Har bare sagt at jeg er gravid ut ifra test hjemme.

Har aldri tatt test hos lege for å bekrefte svangerskap, men har hørt noen nevne at disse kanskje trenger litt mer hcg. Uten at jeg kan si noe mer om det.
Du kan jo evnt be om en blodprøve? Eller ta med en hjemmetest og vise.

Men så lenge man er over forventet mens og har fått positiv digital kan jeg ikke tenke meg at de ikke slår ut hos legen. Så svake kan de ikke være:)

Har aldri tatt test hos lege for å bekrefte svangerskap, men har hørt noen nevne at disse kanskje trenger litt mer hcg. Uten at jeg kan si noe mer om det.
Du kan jo evnt be om en blodprøve? Eller ta med en hjemmetest og vise.

Men så lenge man er over forventet mens og har fått positiv digital kan jeg ikke tenke meg at de ikke slår ut hos legen. Så svake kan de ikke være:)
Nei de skal angivelig være det samme. :)

TImageUploadedByBV Forum1458543148.507182.jpg
Tok denne i dag nå da på prøven jeg skal levere. Så får se hva legen sier. Men sier den negativt skal jeg kreve blodprøve.

Jeg tok test hjemme 2 dager etter forventet mens, og fikk + tegn. Dagen etter dro jeg til lege for å bekrefte, da var streken svak, men d var pga at det var tidlig sa hun på legekontoret.

Den var positiv hos legen i dag. Så da er det bare å vente på telefon om Evt oppsett av kontroll. Føler meg så letta :)

Back
Topp