testen funket ikke

Zid

Gift med forumet
kontrollstreken kom ikke frem engang... da må jeg vente til i morra igjen [:@]

Så kjedelig:( Hva slags type test var det? Men blir spennende med testing i morgen[:D]

det var clearblue sin... utrolig kjett.. må jeg vente et helt DØGN til.. blææææ

veldig kjedelig, men sikker på at du kommer inn hit i morgen[:D] Men kan du ikke teste litt senere i dag? [:)]

Hva med å vente to døgn..?så er det enda mer sikkert! [:D] men skjønner det kan være vanskelig å vente. Her har det meldt seg ømme bryster allerede, sist gang ble brystene mme før det viste seg positiv på graviditetstesten... Har en egen liten innebygd test, faktisk to :P [:D]

Kjedelig at testen ikke funka...jeg tenkte nettopp på det at du skulle "tidligteste" i dag og måtte inn hit og sjekke hvordan det hadde gått [;)]

Vent til helgen! Her smører og smører jeg meg selv med tålmodighet fordi jeg skal vente til IKM på lørdag for min del. Det er vanligvis ikke min sterkeste side å være tålmodig, så skal innrømme at det er vanskelig å ikke sprette testen jeg kjøpte i går...

Lykke til igjen om du prøver igjen i morgen (?) Jeg tror testen blir positiv etterhvert!

Dumme testen ja.. men siden den var OFF.. så kjøpte jeg to quickrespons på apoteket etter jobb i dag. Ikke vært på do siden kl 10 i dag og drikket minimaaaaalt, så svir sikkert av den i dag.. har da igjen en QR og CB..

Må igrunn ikke på do, så klarer vel å vente en time eller to til.. da har det gått 6-7 timer.. [:)]

åjåjåj, dette er spennende zid. har vært og kjøpt CB selv. Men skal prøve vente.
Så irriterende for deg da i morges.Snart vet vi mer. Du forresten. jeg har ei jente født 30 juli 2009! Så da
får vi ca like tett hvis hvis hvis. Men så har du jo en eldre også da, heldig frøken!
Klem

Ja vi ble begge ganske [:-] [:-] i dag morres.. men nå som jeg har handlet inn litt fler, og annen type, så gledere jeg meg til teste den ene i dag.. trur ikke jeg klarer å vente til i morra tidlig.. hehe

30 juli ja.. nesten en mnd mellom da.. alex født 27 aug.. Ganske tette de ville blitt da ja [:D]

Herreguuud, så spennende!!
Skjønner godt at du ikke klarer å holde deg[;)]

Jeg har svidd av minst en test om dagen siden tors, hihi, alle før man var strimler så de valgte jeg ikke å stole på, selv om de alle viste pos.resultat[8D]

Masse, masse lykke til!!
Gleder meg til oppdateringen[:D]

Back
Topp