A
Asdfklmno
Guest
El har nok vore senere enn jeg hadde trodd. Kan det fortsatt være kjemisk graviditet?
Vis vedlegget 197804
Gratulerer, du er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El har nok vore senere enn jeg hadde trodd. Kan det fortsatt være kjemisk graviditet?
Vis vedlegget 197804
Apropos graviditetstest - hvor mange tester tok dere etter at første test ga positivt svar? Jeg har kun tatt én test, og den viste positiv da jeg var 11 dager forsinket med mensen. Har mange symptomer og merker at det skjer noe i kroppen, men vurderer å ta en til bare for å være på den heelt sikre siden ♥
Apropos graviditetstest - hvor mange tester tok dere etter at første test ga positivt svar? Jeg har kun tatt én test, og den viste positiv da jeg var 11 dager forsinket med mensen. Har mange symptomer og merker at det skjer noe i kroppen, men vurderer å ta en til bare for å være på den heelt sikre siden ♥
Takk for svarHar tatt 1 test etter de 3 testene jeg tok i samme slengen en dag etter forsinka test.
Du kan sikkert bare ta en til![]()
Tusen takk for svar ♥ Ja, det tror jeg påHar tatt tre til sammen, en hos legen og en hjemme i dag for å se om det hjalp til å gi meg litt sjelero frem til hCG-resultatet kommer (redd det går feil vei). Hjalp litt å se "gravid 3+" i tekst altså, selv om det ikke nødvendigvis betyr noe.![]()