Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mulig. Er på dag 39 i syklusen nå. Mye verk og styring i magen, oppblåst og trøtt, men ellers fin.Det er ikke mulig at el har vært senere enn du tror da?
Har ikke greidd å stolt på testene, så er forberedt på det verste, dessverre..skulle hatt el 27.8.. Og da burde testene vert mye mer positive. Får ringe legen og spør hva jeg bør gjøreTror ikke dette er bra nei...ikke for å såre deg :-( men testene dine tyder på at du har svært lite hcg i blodet. På denne tiden vil du vanligvis ha over 2000 minst i hcg...![]()
Det kan være en tidlig MA? Altså at fosteret er dødt, men kroppen støter det ikke fra seg. Du burde komme deg til legen. Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg, og heller blitt overrasket. Sender en stor klem![]()
Kan godt hende el var senere og at du da bare er kortere på vei enn du trodde. Testen din er positiv, og om den er blitt sterkere de siste dagene i stedet for svakere så er det et godt tegnDet er mulig. Er på dag 39 i syklusen nå. Mye verk og styring i magen, oppblåst og trøtt, men ellers fin.
Ikke blitt sterkere siden fredag kveld. Men fra fredag morgen til fredag kveld var det stor forskjell. Vis vedlegget 197693
Blir jo så forvirret!
Du kan sikkert få ta hcg prøver hos fastlegen om du ber om det. Håper på gode nyheter fra deg etterhvert!Blir jo så forvirret!