Testen blir ikke sterkere?

Herringbarna

Flørter med forumet
Jeg er i følge menssyklus 9 dager over ikm. Fikk ikke positiv test før 7 dager over ikm. Da var den svaaaak positiv om morgen. Blitt noe mer synlig i helgen, men ikke mye. Er dette normalt når jeg skal være 5+3? Burde ikke testen vært mer tydelig? ImageUploadedByBV Forum1474217122.496486.jpg

Har du prøvd andre typer tester?

Prøvde en cb digital forrige tirsdag, den var negativ. Har testet med fire strimler siden fredag, og streken er lik på alle.

Sånn har jeg og det nå. 7 svake billig strimler, 2 negative digitale, 1 positiv digital og 2 positive cd med kryss.

Hvordan kjemisk da? Har ikke hat blødninger av noen slag. Men mye murringer i tre uker.. Vil ikke at den skal være kjemisk

Kanskje du kan ringe fastlegen og høre om du kan ta hcg prøve (blodprøve)?

Så dette er ikke normalt? :/ Hadde begynt å glede oss siden vi var sikre på at det ikke klaffet denne gangen..

Det er ikke mulig at el har vært senere enn du tror da?

Tror ikke dette er bra nei...ikke for å såre deg :-( men testene dine tyder på at du har svært lite hcg i blodet. På denne tiden vil du vanligvis ha over 2000 minst i hcg...:(
Det kan være en tidlig MA? Altså at fosteret er dødt, men kroppen støter det ikke fra seg. Du burde komme deg til legen. Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg, og heller blitt overrasket. Sender en stor klem ❤️

Tror ikke dette er bra nei...ikke for å såre deg :-( men testene dine tyder på at du har svært lite hcg i blodet. På denne tiden vil du vanligvis ha over 2000 minst i hcg...:(
Det kan være en tidlig MA? Altså at fosteret er dødt, men kroppen støter det ikke fra seg. Du burde komme deg til legen. Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg, og heller blitt overrasket. Sender en stor klem ❤️
Har ikke greidd å stolt på testene, så er forberedt på det verste, dessverre..skulle hatt el 27.8.. Og da burde testene vert mye mer positive. Får ringe legen og spør hva jeg bør gjøre :(

Det er mulig. Er på dag 39 i syklusen nå. Mye verk og styring i magen, oppblåst og trøtt, men ellers fin.
Kan godt hende el var senere og at du da bare er kortere på vei enn du trodde. Testen din er positiv, og om den er blitt sterkere de siste dagene i stedet for svakere så er det et godt tegn :)

Ikke blitt sterkere siden fredag kveld. Men fra fredag morgen til fredag kveld var det stor forskjell. ImageUploadedByBV Forum1474226634.910475.jpg

Ikke blitt sterkere siden fredag kveld. Men fra fredag morgen til fredag kveld var det stor forskjell. Vis vedlegget 197693

Testene kan slå ut forskjellig i løpet av døgnet, fordi nivåene varierer. Anbefaler å forsøke å teste til samme tidspunkt og tid siden siste urinutslipp. Foreløpig er ihvertfall disse testene positive :)

Og slik så min test ut 4+2, så det kan variere hvor sterk den er.
Tenker nok at du har hatt senere EL og at du er gravid :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    627,8 KB · Visninger: 191
Back
Topp