Testen blir ikke sterkere..

Isa28

Glad i forumet
Tok en graviditetstest idag også, men den ble ikke noe sterkere enn den jeg tok igår :(
Bør jeg bekymre meg? :(
 
Tok du den første i går? Jeg ville venta noen dager før du tar ny test, da er hcg nivået mye høyere jeg fikk sterkere strek etter en uke
 
Tok du den første i går? Jeg ville venta noen dager før du tar ny test, da er hcg nivået mye høyere jeg fikk sterkere strek etter en uke
Tok en billigtest på lørdag, den var svak. Så tok jeg en digital som viste 1-2 på lørdag. En billig igår og idag som var like svak. Venter ikm på onsdag tror jeg, så kanskje derfor?
 
HCG-nivået er vel fremdeles ganske lavt så tidlig, så stigningen blir jo ikke like tydelig. Jeg ville ikke bekymret meg, og heller tatt en ny test om noen dager :)
 
Jeg fikk ikke 'sterke' streker før etter IKM, så det er nok ikke noe å bekymre deg for.
Disse er tørket så svakere nå:
ImageUploadedByBV Forum1471254187.735941.jpg
 
Du vil ikke kunne se mye stigning på 24 timer. Bruk samme type etter 48 timer, så ser du nok mer :)
 
ImageUploadedByBV Forum1471345669.388898.jpghva synes dere om disse? Den første er fra lørdag, den nr to er fra søndag, nr 3 er fra mandag morgen, nr 4 er fra mandag ettermiddag, og den siste er fra i morges.. Trooor ikm er imorgen, litt usikker! Har jo også fått en digital med 1-2 på :)
 
Synes da den siste ser sterkere ut enn den fra mandag :) prøve å ikke bli helt opphengt i hva testene viser. De er jo ikke like gode til å fange opp stigning. Så hvis du ikke blir beroliget av de så ville jeg spurt om blodprøve hos legen :)
 
Back
Topp