Testedager for oss jenter her inne på mars!

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
når skal dere teste jenter? her er det 11 dager til en graviditetstest kan være positiv står det på BV for meg...

meeen, skjønner ikke helt det.. jeg hadde eggløsning 11.juni.. altså for 2 dager siden. Kan jeg teste positivt allerede 2 uker etterpå??  dette føles en evighet siden... hehe!
 
Jeg hadde negativ test i sist svangerskap helt til jeg var over 5 uker på vei, så jeg venter først til IKM og tester meg 4-5 dager etter dette tenker jeg.. :-)
 
okei ;)) skjønner!!

Dette blir spennende. Bestilte nettopp tester fra billigetester.no.... noen som har erfaringer fra denne siden?? :)
 
Hadde eggeløsning 8-9 juli så til neste helg kan jeg vel teste.Ååå er så spent :)
 
tirsdag er vel min testdag egentlig! Men lurer på om jeg skal være så freidig å teste i morgen? Da er jeg 11 dpo, å veldig nyskjerrig.
 


*MommyToBe* skrev:
okei ;)) skjønner!!

Dette blir spennende. Bestilte nettopp tester fra billigetester.no.... noen som har erfaringer fra denne siden?? :)

Jeg testet positivt med de testene 10 dpo :-)

 


goodASmama skrev:
tirsdag er vel min testdag egentlig! Men lurer på om jeg skal være så freidig å teste i morgen? Da er jeg 11 dpo, å veldig nyskjerrig.


Jeg begynte å teste 9 dpo, haha. Er greit å teste tidlig hvis man er forberedt på at det er stor sannynlighet for at det ikke slår ut ennå, synes jeg ;-)
 
hehe:) jeg testa negativt idag jeg. Å det er aldri morsomt, så nå har jeg faktisk ikke flere tester igjen å må vente til neste uke en gang, så nå skal jeg faktisk ikke teste før IKM.
Skuffende nok, men regner med jeg får mensen unasett, slik som forrige måned. Men jeg håper jo på at jeg tar feil - å kan vise frem til en positiv test innen neste torsdag. altså om 5 dager! Bare så utolmodig!
 
skal begynne å teste 11. Juli jeg..:p 7 dager før neste ikm og annahver dag derfra, me billig strimler...:)
 
Skal begynne å teste 13. juli! da er jeg 10 dpo.. I morgen skal jeg bestille masse billigstrimler 
 


goodASmama skrev:
hehe:) jeg testa negativt idag jeg. Å det er aldri morsomt, så nå har jeg faktisk ikke flere tester igjen å må vente til neste uke en gang, så nå skal jeg faktisk ikke teste før IKM.
Skuffende nok, men regner med jeg får mensen unasett, slik som forrige måned. Men jeg håper jo på at jeg tar feil - å kan vise frem til en positiv test innen neste torsdag. altså om 5 dager! Bare så utolmodig!


når venter du mens da?? ;)) jeg har ikm 25... er det for tidlig å teste nå? :p *klarer ikke vente*
 


Syrine skrev:


*MommyToBe* skrev:
okei ;)) skjønner!!

Dette blir spennende. Bestilte nettopp tester fra billigetester.no.... noen som har erfaringer fra denne siden?? :)

Jeg testet positivt med de testene 10 dpo :-)


åååå grattis!! ;)) når er terminen din ?? :D førstemann her inne diu da eller??

 


*MommyToBe* skrev:


goodASmama skrev:
hehe:) jeg testa negativt idag jeg. Å det er aldri morsomt, så nå har jeg faktisk ikke flere tester igjen å må vente til neste uke en gang, så nå skal jeg faktisk ikke teste før IKM.
Skuffende nok, men regner med jeg får mensen unasett, slik som forrige måned. Men jeg håper jo på at jeg tar feil - å kan vise frem til en positiv test innen neste torsdag. altså om 5 dager! Bare så utolmodig!


når venter du mens da?? ;)) jeg har ikm 25... er det for tidlig å teste nå? :p *klarer ikke vente*


jeg venter mens den 22.06.
Var 10 dpo på negativ. Men så skal det sies, har NO SYMPTOMS!
Ikke merka jeg at jeg hadde El - heller så det er nok ikke sikkert. Brukte den testen jeg hadde, så nå skal jeg heller vente til IKM ( viss det blir noe IKM i det hele tatt :P ) før jeg tester.. 3 dager klarer jeg
 
Back
Topp