teste teste...

Marianne1

Glad i forumet
Hvor stor en sjansen for falsk postiv test om jeg tester i morgen tidlig? Har kjøpt CB digital test i dag. Har følt som om mensen er på vei siden innsetting. Har jevnlig mensenkramper, så er ikke så veldig optimistisk. I morgen er det 13 dager siden innsetting..

skulle ikke detgå  bra då? å teste i morgen???? man sier jo to uker etter innsetting....

åååååååååå så eg krysser fingrene mine for deg snuppa[:)]

ORIGINAL: Ivara

Aner ikke [&:]

Men håper du får en knallpositiv test en av de nærmeste dagene!

signerer denne! LYKKE TIL[:D]

Du får ikke falsk positive nå, dersom det kjemisk graviditet du tenker på så kan du like gjerne få det senere, så når det gjelder dette så kan du like godt teste med første morgen urin i morgen. Testdatoen din er fredag så da er det stor sansynelighet for at du foår positiv test i morgen, nesten like stor sannsynelighet som at du tester første gang på fredag, det er vel bare noen prosent å snakke om som ikke får positiv før på dag 16 etter el/egguttak=rugedag 14, men det fins de som får positiv test sendt, det må man ha litt i bakhodet dersom ikke tr dukker opp selv om du har negativ test. Men husk også på at Crinone og slikt forsinker mensen litt for noen.

Egentlig så hadde jeg jo ikke trengt å skrive alt dette, for du får jo en positiv test denne gangen, krysser fingrene for deg jeg

Lykke lykke til, du vet jo at mens murringer og følelsen av at en får mensen like mye kan bety at du er gravid!!
Håper og krysser fingrene for deg!!

ORIGINAL: Sola1979

Lykke lykke til, du vet jo at mens murringer og følelsen av at en får mensen like mye kan bety at du er gravid!!
Håper og krysser fingrene for deg!!

Det er desverre mer stikking. I kveld stikker det kanskje enda mer enn tidligere. Det hogger skikkelig til innimellom! Såpass at jeg skvetter til. Og det kan vel ikke være graviditetsymtom??

ORIGINAL: twinanne

Du får ikke falsk positive nå, dersom det kjemisk graviditet du tenker på så kan du like gjerne få det senere, så når det gjelder dette så kan du like godt teste med første morgen urin i morgen. Testdatoen din er fredag så da er det stor sansynelighet for at du foår positiv test i morgen, nesten like stor sannsynelighet som at du tester første gang på fredag, det er vel bare noen prosent å snakke om som ikke får positiv før på dag 16 etter el/egguttak=rugedag 14, men det fins de som får positiv test sendt, det må man ha litt i bakhodet dersom ikke tr dukker opp selv om du har negativ test. Men husk også på at Crinone og slikt forsinker mensen litt for noen.

Egentlig så hadde jeg jo ikke trengt å skrive alt dette, for du får jo en positiv test denne gangen, krysser fingrene for deg jeg

Takk takk! Trenger alle lykkeønskninger jeg kan få! [:)] Takk til alle andre også!

Gud så spennende!!!!! [:D]

krysser fingrene for pos test i morgen[;)]

Stod GRAVID der gitt.. Eh... Klarer ikke helt å være glad. Det kan jo ikke stemme???? [&:]

Gratulera så utrulig masse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D]

*å eg griner eg grine eg griner eg griner*

Gratulerer så kjempe masse snuppa[:D] du har klart det[:D]

Tusen takk alle sammen! [:D] Men ikke for å dra ned stemningen, men må jo være litt realistisk. Andre som har fått positive tester og så går det ikke likevel.. Tar det iallefall litt med ro før jeg tør å slippe jubelen løs!

Gratulerer!

Gratulerer så mye med graviditeten Marianne
det er ikke tvil her

Ønsker deg all lykke og håper du får et 8 mnd langt og fint svangerskap

ORIGINAL: Ivara

Aner ikke [&:]

Men håper du får en knallpositiv test en av de nærmeste dagene!

Signerer denne. Krysser fingrene for en positiv teste. 

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp