Teste positivt sent

Hurra_meg_rundt

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sniker her inne selv om jeg er veldig usikker på termin!

Første dag siste mens var 3.september. Før det var siste mens 2.august. Så hadde en sykluslengde på 31 dager, men vet den kan være ustabil. Jeg ventet hvertfall mens ca 5.oktober

Det som er rart er at jeg testet negativt 8.oktober og 14.oktober. Og så plutselig positiv test den 23.oktober.
Hva tror dere?

Sniker her inne selv om jeg er veldig usikker på termin!

Første dag siste mens var 3.september. Før det var siste mens 2.august. Så hadde en sykluslengde på 31 dager, men vet den kan være ustabil. Jeg ventet hvertfall mens ca 5.oktober

Det som er rart er at jeg testet negativt 8.oktober og 14.oktober. Og så plutselig positiv test den 23.oktober.
Hva tror dere?

Mest sannsynlig så tenker jeg at du har hatt eggløsning litt senere, så du var ikke langt nok på vei når du testet først :-) så alt er nok helt fint:-)
Jeg er heller ikke helt sikker på når jeg ble gravid da jeg hadde en spontanabort og ble gravid rett etterpå, så legen sa at jeg måtte gå utifra første dag i siste blødning så skulle jeg få en tidlig ultralyd når jeg er over 8 uker for da er de sikker på at jeg er langt nok på vei til at de kan høre hjertelyd og finne ut hvor langt jeg er på vei:-)
Synes at du bare bør fortelle til legen sånn som det er, så får du nok hjelp til å finne ut av det:-)

Gratulerer så mye forresten:-)

Det kan jo re store forskjeller på når man får eggløsning :) Så da har du nok hatt eggløsning senere enn det som er normalt!

Grattis med graviditet!

Back
Topp