VenterPåDeg
Forelsket i forumet
Kjæresten reiser ut på jobb på onsdag, da er jeg på rugedag 8
har så veldig lust å teste når han er hjemme, men er så redd å bli skuffet! Noen som vet hvor stor sjangs det er for positiv test da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
d har æ å, om d e rett el itj veit tij æ hellerHøres fornuftig utmen har jeg rekna rett med at rugedag 1 er dagen jeg har innsett?
![]()
Rugedag 1 er dagen etter innsett. Eg testa negativt rugedag 8, positivt rugedag 9![]()
OK, da er jeg bare på rugedag 7 i dag da? Om man regner dagen etter innsett ?
Jeg tok digital test i dag, stod ikke gravid.
Med tenke på at de sa jeg hadde type 2 egg så mente de jo at det ikke var beste kvalitet. Sa hun jeg pratet med i går da. Men mens har ikke kommet!! Ei jeg kjenner begynte å blø tidligere enn testdag de gangene hun mistet, så jeg får jo fortsette å håpe.. Kanskje det er eggene mine film har altfor dårlig kvalitet rett og slett ...
Ok, ja det er kanskje litt dumt å klassifisere demDet der med kvalitet på egg er det en del klinikker som ikke opererer med lenger fordi "perfekte" egg ikke er noen garanti og "dårlige" egg også ender i graviditet. Men klasse 2-egg er ikke dårlige egg,- det er ikke mange som får klasse 1 har jeg lest.
Ok, ja det er kanskje litt dumt å klassifisere dem![]()
Ja det eneste som er sikkert er jo at ingenting er sikkert før blødning kommer eller blodprøven er negativ Får prøve å være tålmodig 3 dager til
Jeg ble litt nedenfor , men fortsatt ikke blødning enda.. Får være glad for hver dag som gårOg det er ikke lettØnsker deg lykke til! Ville bare ikke at du skulle tenke så dårlig om eggene dine, det hjelper ikke
![]()