Teste på ny idag eller vente?

tutta87

Andre møte med forumet
Jeg lurer veldig på om jeg skal våge å teste på ny idag siden TR ikke er kommet enda og jeg føler meg gravid.. Når stiger hcg nivået? Synes å ha hørt hver 2 dag? Ha en skjuler dag alle sammen!:)
 
Det kommer litt an på. Om du har råd til å ta mange tester, og er forbredt på at den fremdeles  kan være negativ, så er det jo bare å teste.
Men det blir fort dyrt! Tro meg, jeg har brukt mange hundre på tester denne mnd ;) Nå har jeg slått meg til ro med at hcg stiger litt senere hos meg, det gjorde det sist jeg var gravid også. Testet i ukevis før det ble positivt, men jeg viste at det var noen der inne.
Har bestillt billige tester på nett, og skal teste på nytt når de kommer, har sikkert fått fart på hcg'en til da ;)
 
Jeg ville ha ventet i allefall to dager etter om du har hatt negativ test.. Jeg fikk nemlig negativ test fredag, så testet jeg igjen søndag morgen med morgen urin,og da slo det ut positivt :)

Lykke til med testingen! Man skal ikke kimse av magefølelsen ;)
 
Jeg tror min hcg også stiger sent (husker jeg måtte vente litt sist også) :) Er litt utolmodig så tok en test nå (ikke om morgenen da).. CB sin vanlige men det kom ikke opp kontroll streken? Noen som har vært bori dette? Skal på fest på lørdag så hvis TR ikke er kommet blir d alkoholfri vin :) Trodde jeg hadde fått besøk av TR idag men var bare en slimprikk med bittelitt blod?
 
tutta87 skrev:
Jeg tror min hcg også stiger sent (husker jeg måtte vente litt sist også) :) Er litt utolmodig så tok en test nå (ikke om morgenen da).. CB sin vanlige men det kom ikke opp kontroll streken? Noen som har vært bori dette? Skal på fest på lørdag så hvis TR ikke er kommet blir d alkoholfri vin :) Trodde jeg hadde fått besøk av TR idag men var bare en slimprikk med bittelitt blod?


Sniker litt fra FS jeg ;)

Forrige PP brukte jeg også CB + for første gang. Fikk ikke opp noen kontrollstrek, og skjønte ikke hva jeg hadde gjort galt. Viste seg at den hadde fått for lite urin! Selv om jeg holdt den nede i et glass med urin i. Så prøv å dypp den i urin en gang til, hold den til du ser fargen trekker seg oppover!

Lykke til! :D
 
Back
Topp