Teste om ovitrelle er ute av kroppen

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Er på rugedag 5 no, ovitrelle vart sett for 9 dagar sidan..så eg kom på at eg kanskje burde teste om den er ute. Kan eg gjere det på kveldsurin?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg brukte morgen urin. Men jeg bare fått svak positive i rugedager 11.masse Lykke till :)

Jeg tok på morgenurin, første jeg tok var svak positiv og den andre 2 dager senere (8 dager etter jeg satte ovitrelle) var negativ :)

Ok, eg fann ut at testane eg hadde liggande var el-testar og ikkje g-testar. Så då blir det ikkje testing før dei nye testane kjem i posten..dei vart sendt i frå England i går, så skal vere her mellom fredag og tirsdag i fylge e-posten. Ti testar for 50,- inkl frakt..gotta love ebay!

El test var heilt negativ på ettermiddagsurin i dag, men det seier meg egentlig ingenting!

Jeg bestilte en hel haug med tester på ebay for lenge siden, både el tester og g.tester, de slo ikke ut på el på meg, selv om jeg fikk positiv clearblue test. Samme med g.testen jeg tok for å sjekke om ovitrelle'n var ute av kroppen, clearblue var svakt positivt mens testen fra ebay var negativ. Er jo ikke sikkert det er samme tester, det var mange flere enn 10 tester hvertfall :)

Har brukt el-testar frå same selgar tidligare, og dei har fungert supert :) tør ikkje kjøpe frå Kina dog..hehe

Back
Topp