Teste om det er gutt eller jente :-D

Embla79

Flørter med forumet
Så smart! Har aldri hørt om den testen der før! Spennende!

Ikke jeg heller, men det måååå jo bare testes
Får jo ta det litt med en klype salt da, til man får gått til ultralyd

Kult.. Må fortelle oss hvordan det gikk når du har fått tatt den.. Tenkte jeg skulle prøve plumbotesten denne gangen jeg.. :)

Eg sjekket flere av de test filmene, og det var flere som fikk vite etter de hadde vært på ultralyd at intelligender testen svarte feil.. Hadde vært kjekt å vite kjønnet nå (10+2 uker påvei), men for å være 100% sikker så skal jeg heller vente til ultralyden før jeg handler baby klær:-)

hohoho.. Bestilte jeg også  nå Spennende.

Men er det helt sikkert at dette blir riktig i forhold til skjønn??

Frk.MammaMor skrev:
Kult.. Må fortelle oss hvordan det gikk når du har fått tatt den.. Tenkte jeg skulle prøve plumbotesten denne gangen jeg.. :)

Say what??? Plumbo-test????

FrkHerv skrev:
Seriøst??? Funker dette??!!!!!!

Nja, om du ser på linken jeg la ved, mener iallefall "legene" at dette skal stemme..
Blir iallefall gøy å teste

Woooow, dette er jeg jo bare NØDT til å bestille å prøve!  Håper det ikke er lang leveringstid da 

FrkHerv skrev:
Woooow, dette er jeg jo bare NØDT til å bestille å prøve!  Håper det ikke er lang leveringstid da 

Så det var ei som sa det hadde tatt 8 dager til norge...
Satser på det, for nå venter jeg i spenning

Denne kjøpte jeg meg også for en uke tilbake. Sjekker postkassa hverdag om den har kommet 
Skal bli moro å se om det stemmer.

miss80 skrev:
Denne kjøpte jeg meg også for en uke tilbake. Sjekker postkassa hverdag om den har kommet 
Skal bli moro å se om det stemmer.

Åååååååhh.. Gleder meg!!!!Dette blir veldig spennende!!!
Vi må se om de stemmer da

Så morsomt :D Gleder meg til å se om det stemmer for dere :)

Ser det er flere som har nevnt plumbotest her også. Har aldri prøvd selv, men... her er hvertfall oppskrift på plumbotesten:

Tiss i en kopp og tilsett to spiseskjeer med pulver-Plumbo. Bland godt (gjøres ute - ikke noe særlig å inhalere plumboen) og la stå i 30 minutter. Se så på fargen:

Rød, svart og brun = gutt
Blå eller grønn = jente

Hihi, morsomt, men kan ikke si jeg har helt troen på det :p

Skal på UL om få dager og er kjempespennt, krysser alt for at JM klarer se kjønn like tydelig og tidlig denne gangen som sist :):)

Og hvis det er tvillinger og en av hver...?:-)

Jeg mener jeg har lest eb reportasje om denne testen men klarer ikke finne den nå...der sto det 80% nøyaktighet....og det er jo ikke mye!

huzky skrev:
Ser det er flere som har nevnt plumbotest her også. Har aldri prøvd selv, men... her er hvertfall oppskrift på plumbotesten:

Tiss i en kopp og tilsett to spiseskjeer med pulver-Plumbo. Bland godt (gjøres ute - ikke noe særlig å inhalere plumboen) og la stå i 30 minutter. Se så på fargen:

Blå eller grønn = jente

Wuuhuuu :)

Dette må jo bare testes

Embla79 skrev:

huzky skrev:

Blå eller grønn = jente

Wuuhuuu :)

Dette må jo bare testes

Prøvd????  Hvilken farge fikk du?

Back
Topp