Teste når?

hes

Forelsket i forumet
Venter mensen på torsdag, når kan jeg eventuelt teste? Idag er vel litt tidlig, eller?

Utolmodig? Jeg? Neeeida...[;)]

Hehe! Hvem er vel ikke utålmodig??[;)][:D]

Du kan jo teste den dagen du har IKM, men jeg tror faktisk det er litt tidlig det og. Men det kan gi utslag. Test noen dager etter og, så er det litt mere hcg-hormoner å fange opp![:)]

Bittelitt klokere??[;)]

Ja, tullmusa her rett!!! Vetom flere som har testa positivt først noen dager etter IKM, eller mensen rett og slett.
Mange har mensen selv om de kan være gravidie, så test uansett...

Husk å teste om morgenen da! Men det vet du vel alt om... Bare a mor som må forsikre seg om
at alt går rett for seg...[;)]

Testet nå idag jeg - nysjerrigperen...[;)]

Men den var jo negativ selvsagt..Men det er da enda håp..Får vente å se om "tanta" kommer..

Takk for svar[:D]

Jeg fikk mensen idag jeg plutselig...[:'(] Skjønner ingenting - syklusen min er jo helt på bærtur..[:(]

Har det noe å si at syklusen ikke er like mange dager hver måned?

Jeg tester ikke så lenge mensen kommer, da gjør jeg regning med at jeg ikke er gravid..

Ikke sant?? Lykke til til dere..[:)]

Dette med at man ikke har mensen når man er gravid, tørr jeg ikke stole på!!!
Hvis dere har det minste tegn, så sjekk iallefall!
Hadde vanlig mens jeg, men det endte da i en SA...., men jeg fikk medisiner
jeg helst ikke skuh att... Men jeg visste ikke at
jeg var gravid, for hadde jo mensen, tenkte jeg...Men jordmor tror kanskje
medisinene kunne ha noe å si..., men det vet vi ikke...

Har hørt i ettertid om flere som har mensen utover selv om dem
er gravid, iallefall de 3 første mnd..., men det er ikke flertallet...
Men dersom dere må ta medisiner som ikke sku være bra, eller
skal feste, samt har noen symptomer på graviditet,tross mensen,
så anbefaller jeg å teste!!!!

Bare noen råd fra meg da[:)]

Huff da, ikke meningen å skremme deg da...
Men før jeg visste jeg var gravid, leste jeg overalt om denne mensen som
skulle utebli, så jeg tenkte at så lenge den kom, og varte som den gjorde,
så var det ingen vits i å teste. Men da jeg i tillegg ble veldig sår, og
tissa mye, tok jeg testen, og den var så positiv den kunne ha blitt!!!
Men etterhvert blødde jeg mer og mer... Etter medisineringen jeg fikk...
Så har tenkt mye på den i ettertid...
Ei venninne av meg hadde også mensen, så det er da verdt en test hvis du skjønner hva jeg mener!?!Legen min sa også at enkelte
hadde normal mens i den første tiden, og at svangerskapet kunne gå bra for det!

Det er jo billige tester på Billige-Tester! Så slipper det bli så dyrt...

Ønsker deg iallefall lykke til med prøvingen og testingen[;)]

Jeg tester innimellom - og hvis jeg skal drikke eller lignende..Ellers stoler jeg på at mensen ikke kommer om jeg er gravid..Det var sånn forige gang vertfall...

ja denne testinga da...har vert veldig flink faktisk...ikke testa før jeg skulle(dvs mensen har kommet å jeg har ikke trengt å teste[:@])men nå denne mnd klart jeg ikke å holde meg....leste her på forume at noen hadde testa ei uke før ikm(termin i april gjengen)[;)]

så i dag har jeg gått å tenkt på dette,å måtte bare teste...den ble jo neg.selfølgelig.er jo ei uke til ikm.....hallo!!!men jeg legger skylla på dere for det var det som påvirka meg...hehehe[:D]

neida,men nå skal jeg ikke teste før laaangt over ikm.var 2 uker over tiden en gang,helt sånn utav det blå.testa neg.så kom mensen dagen etter.å så koselig[:'(]
men men...jeg hadde ikke mensen i det hele tatt sist jeg var gravid(så lenge det varte[&o])så jeg får stole på den.[;)]

ORIGINAL: litjpia
Det er så forvirrende dette med prøvinga!!! Trodde det var enklere å "produsere" et lite knøtt, men det er det tydeligvis ikke[&:] Skulle ønske jeg "glemte" at jeg prøvde i noen uker, så kunne jeg heller blitt positivt overrasket - thihi[:)]

Åh - det kunnejeg ønske også...Irriterende å tenke på det hele tiden...Hadde garantert vært lettere om jeg hadde "glemt" det litt..[;)]

Og forresten: Jeg tenker ikke noe mindre på det etter at jeg fikk meg en ticker akkurat..."dåner"

Kunne ønske jeg kunne trykke på en knapp - og vips der var jeg gravid..[:D]

Hei!

Det skulle ha vært så enkelt å bli gravid ja, når jeg ble gravid med førstemann gikk jeg på p-piller og det var ikke helt ventet,men når vi bestemte oss for å prøve igjen tok det nesten 8 mnd før det skjedde noe.
Er ikke så lett å ikke tenke på det når man ønsker seg en liten en.

Ho blir 3 år nå den 16 aug og jeg har termin den 8 februar, håper at det går bra.

Du blir nok gravid fortere enn du aner, så lykke til[:)]

Uff - vi brukte 8 måneder første gangen - hadde håpt det skulle ta litt kortere tid denne gangen..[:o] Ser ikke sånn ut foreløbig med sykluser osv..

Back
Topp